Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: اگر امروز شاهد این هستیم که اسرائیل در مرز نابودی و سقوط قرار گرفته است مسبب اصلی این امر انقلاب اسلامی ایران و سازماندهی خوب و حضور میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد : این روز پرافتخار را به ملت عزیز ایران و مسلمانان جهان اسلام به ویژه گلستانی‌ها تبریک عرض می‌کنم بعد از دو سال وقفه خوشبختانه امروز شاهد حضور حماسی مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس هستیم.

وی بر ضرورت نقش اثرگذار شهید سلیمانی در سقوط اسرائیل تاکید و ابراز کرد: نقش انقلاب اسلامی و حضور میدانی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر کسی پوشیده نیست اگر امروز می‌بینیم که حزب‌الله لبنان، حماس و جهاد اسلامی در فلسطین و لبنان این طور می‌درخشد و اسرائیل در ورطه نابودی قرار گرفته مدیون رشادت‌ها و فداکاری شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در راهپیمایی روز جهانی قدس گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر شامگاه دوشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه، افزود: برای این حضور حماسی مردمان بر دست تک تک آنها بوسه می زنیم و خیر مقدم می گوییم.

وحدانی فر با بیان اینکه یک حضور حماسی در اجلاسیه شهدای شهرستان رقم خورد، عنوان کرد: طریق همان طریق شهداست و از فعالین برگزاری این اجلاسیه تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور از دهدشت قهرمان به همه دنیا مخابره می شود، عنوان داشت: اینجا ایران، کشور آرمان ها، ایستادگی ها و سربلندی است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با تکیه بر مردمان همیشه در صحنه اش رقم خورده است، اظهار کرد: مردمان ما از نسل حسین فهمیده هستند.

وحدانی فر با اشاره به قدرت نیروهای مسلح کشور، اظهار داشت: دست نشانده آمریکا در منطقه از این قدرت به حیرت آمد.

کد خبر 6092556

دیگر خبرها

  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟