Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوچه و خیابان‌های ایران، صحنه دیدنی‌های بسیار در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین شد؛ از نوجوانانی که «نامگذار» روز قدس را ندیدند اما پای آرمان بلندی که دلیل این نامگذاری بود ایستاده‌اند، تا زنان و مردانی که قدس را فراتر از هر مفهوم سیاسی دانسته و در حمایت از آن به صحنه آمدند.

به گزارش ایران آنلاین، روز ۱۶ مرداد ۵۸، مطابق با ۱۳ رمضان ۱۳۹۹ قمری، آغاز راهی بود که اجازه تحریف تاریخ را به رژیم جعلی صهیونیستی نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که امام خمینی (ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام «قدس» قبله نخستین مسلمانان نامگذاری کرد تا گرامیداشت آن از سوی مردم ایران و آزادیخواهان جهان، اجازه فراموشی ستم‌های غاصبان صهیونیست بر مردم فلسطین را ندهد. چهل و سه سال پس از این نامگذاری، ایران، نهم اردیبهشت ماه، یکصدا و فارغ از جناح‌بندی‌ها و گروه‌گرایی‌ها و قومیت‌ها، مظلومیت قدس و غزه را فریاد زدند.

راهپیمایی عظیم و حماسی مردم روزه‌دار و استکبارستیز ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین در تهران و دیگر شهرستان‌ها از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد اما بسیاری از مردم از ساعات اولیه صبح برای حضور در راهپیمایی در مبادی مسیرهای اعلام شده گردهم آمده‌ بودند.

همچنین از شب گذشته بسیاری از گروه‌های مردمی در کنار نهادهای انقلابی و تشکل‌های مردم نهاد، برای اجرای ویژه‌برنامه‌های متنوع فرهنگی در مسیرهای راهپیمایی مستقر شدند. 

رونمایی از خیبرشکن و عماد 

۱۰:۰۰ - مسیرهای راهپیمایی روز قدس میزبان دستاوردهای جدید دفاعی ایران اسلامی بود: موشک «خیبرشکن»؛ جدیدترین موشک بالستیک ایران با بُرد ۱۴۵۰ کیلومتر که دوربُردترین موشک بالستیک تاکتیکی جهان به شمار می‌آید و موشک «عماد» که آخرین موشک ساخت سازمان هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.


انتهای پیام/

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با برپایی تجمع خودجوش از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز یکشنبه، نهم اردیبهشت دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در تجمعی خودجوش حمایت خود را از دانشجویان معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشورهای اروپایی و آمریکا اعلام کردند.

دانشجویان تجمع کننده برخورد با تجمع‌های انسان دوستانه و مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرده و این نوع برخورد را نقض حقوق بشر و آزادی بیان در کشورهای مدعی دموکراسی دانستند.

دانشجویان در این تجمع با شعار دادن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم اعلام کردند.

کد خبر 748894

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • دانشجویان آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • خروش مردم انگلیس در حمایت از فلسطین
  • خروش موج بیداری انسانی توسط دانشجویان/ حبس دموکراسی در سرزمین مدعیان مردم‌سالاری!
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه