Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-09@00:19:04 GMT

آیت الله مکارم شیرازی: روز قدس روز عظمت مسلمین جهان است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۶۵۲۱

آیت الله مکارم شیرازی: روز قدس روز عظمت مسلمین جهان است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب به نقل از مرکز خبر حوزه، در این پیام آمده است: ابتکار امام خمینی بسیار مهم بود که روز قدس را حلقه اتصال مسلمین جهان قرار دادند.

پیام حاکی است: راهپیمایی زحمت زیادی ندارد، اما برکاتش خیلی زیاد است، دشمنان وقتی می بینند شیعه، سنی، طرفداران راست و چپ و همه این ها بدون استثنا در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند به وحشت می افتند و می فهمند که نمی توانند در مسائل اساسی میان مسلمین جدایی بیفکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه پیام آمده است: من برای تمام کسانی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند دعا می کنم، چون می دانم نوعی جهاد است، اگر چه ظاهرش ساده است ولی باطنی عمیق دارد دعا می کنم همیشه سالم باشند و  وحدت اسلامی که پشت دشمن را به لرزه در می آورد را به دنیا نشان دهند.

امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند  و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آیت الله مکارم شیرازی روز قدس 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی از مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • انتقاد تند آیت‌الله جوادی آملی درباره مشکلات اقتصادی کشور: اقتصاد مثل راهپیمایی نیست که سفارش شود و با سفارش حل شود
  • پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • بوشهر همه ظرفیت‌های آمایشی توسعه و پیشرفت دانش نوپایه را دارد
  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)