Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مردم لرستان از روستاها گرفته تا بخش‌ها و شهرها امروز به میدان آمده‌اند تا ندای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و ثابت کنند همچنان پای کار آرمان مقاومت هستند.

لرستانی‌ها امروز با حضور در خیابان‌ها در صفوف متحد و همگام، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی نشان دادند و بر آرمان مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روستاها و بخش‌های لرستان صحنه‌هایی پرشکوه از حضور مردم به نمایش درآمد تا حمایت از قدس و مردم فلسطین روستا و شهر نشناسد و خواسته همه آزادگان در سراسر دنیا باشد.

مناطق مختلف لرستان از «برخوردار» گرفته تا «افرینه» و «درب گنبد» و… میدان حمایت از فلسطین بود تا پیر و جوان با مشت‌های گره کرده انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کنند و در کنار جوانان فلسطینی حقانیت قدس را به گوش همگان برسانند و پای کار آرمان مقاومت بمانند.

اما حضور دهه هشتادی و نودی ها در راهپیمایی امروز نیز صحنه‌های باشکوهی را خلق کرد تا آرمان مقاومت نسل به نسل منتقل شود و فریاد آزادی خواهی و حمایت از مظلوم همچنان طنین انداز باشد.

کد خبر 5478203

منبع: مهر

کلیدواژه: روز قدس 1401 خرم آباد فلسطین راهپیمایی روز قدس روز قدس 1401 بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 روز قدس روز جهانی قدس ویروس کرونا آمار کرونا گرگان خراسان رضوی قزوین شب قدر آرمان مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است