Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اهل‌سنت شرق استان گلستان امروز بار دیگر انزجار خود را از جنایات رژیم کودک‌کش صهیونستی اعلام و خواستار وحدت و همدلی مسلمانان جهان اسلام در برابر توطئه‌های روزافزون استکبار جهانی برای تفرقه بین امت اسلامی شدند.

زن و مرد و پیر و جوان شرکت‌کننده با با مشت‌های گره کرده و شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش خبرنگار فارس از شهرستان گنبدکاووس حاکی از آن است که شرکت‌کننده در این راهپیمایی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص چرایی برگزاری این راهپیمایی تاکید کردند: روز جهانی قدس، میراث بزرگ حضرت امام خمینی (ره)، روز حیات اسلام، نماد ایستادگی، تجلی استقامت، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام و مسلمانان عدالتخواه جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

آنان ادامه دادند: در این روز بزرگ مردم قهرمان برادران اهل سنت در کنار برادر تشییع و همگام و همراه با امت اسلام و ملت فهیم ایران اسلامی بار دیگر تنفر خود را به غاصبان صهیونیستی نشان دادند چراکه برگزاری باشکوه روز جهانی قدس را همبستگی امت اسلام و ملت با بصیرت ایران با مردم ستمدیده فلسطین می‌دانند.

* قدس یک جایگاه مقدس و بین‌المللی در جهان اسلام است/ روز قدس روز یادآوری همراهی و حمایت از مردم فلسطین است
امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس در حاشیه راهپمیایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس گفت: قدس یک مکان جغرافیایی و متعلق به یک امت و کشور خاص نبوده و یک جایگاه ویژه بین‌المللی در جهان اسلام و در قرآن دارد.

آخوند‌عبدالباسط نوریزاد اظهار کرد: اگر همه مسلمانان جهان با هم متحد شده و با هم همدل و همراه باشند به طور قطع اسرائیل نابود خواد شد.

وی تصریح کرد: مسجد الاقصی، فلسطین و قدس متعلق به مکان جغرافیایی خاص و یا کشور و مردم خاص نبوده و قدس یک جایگاه ویژه بین‌المللی برای همه مسلمانان جهان بوده و این موضوع در قرآن امده است.

امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس با اشاره به ارتباط برخی از کشورهای عربی و اسلامی با رژیم صهیونیستی  خاطرنشان کرد: این کشورها در تصمیمات و ارتباطات خود تجدیدنظر کرده و به سوی اسلام برگردند.

وی ادامه داد: این کشورها بدانند که همراهی و ارتباط با رژیم جعلی صهیونیستی جز خفت و خواری برای آنها چیز دیگری نخواهد داشت و بعد از نابودی اسرائیل روسای  این کشورها نیز به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

آخوند نوریزاد گفت: قدس شریف قبله اول مسلمین بوده و رژیم صهیونیستی آن را به زور غصب کرده و به زودی این رژیم نابود خواهد شد.

* رژیم صهیونیستی محکوم به فنا است
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در حاشیه راهپمیایی روز قدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان گفت: امروز روحانیون، طلاب، جوانان و همه اقشار اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس در کنار برادران اهل تشیع در راهپمیایی روز قدس حضور یافته تا انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی نشان دهند.

مهدی دهرویه اظهار کرد: اسرائیل محکوم به فنا بوده و این حجت خدا بر روی زمین است و همگی به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که نابودی اسرائیل نزدیک است معتقد هستیم.

وی تصریح کرد: ما هیچگاه رژیم صهیونیستی اسرائیل را به رسمیت نشناخته و در روز قدس همه مسلمانان جهان جمع می شوند تا یاداوری کنند که در کنار مردم فلسطین بوده و از انها حمایت خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: در مسیر حمایت و همراهی از مردم مظلوم فلسطین، قدس شریف و محور‌مقاومت ایران اسلامی مردان بزرگی چون سردار سلیمانی را از دست داده و این نشان‌دهنده این است که ایران اسلامی تا نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل در کنار مردم فلسطین خواهد بود.

وی ادامه داد: اینکه برخی از کشورهای عربی و اسلامی روابط خود را با رژیم اسرائیل عادی کردند یک امتحان الهی بوده و همه ما باید مراقب باشیم تا با حمایت از مظلومین جهان از این امتحان الهی سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس شهرستان گنبدکاووس رژیم صهیونیستی مسلمانان جهان روز قدس اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۶۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • هاآرتص: ما «عنصری نامطلوب» هستیم/ تحریم فرهنگی اسرائیل در سراسر جهان رو به گسترش است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد