Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تشکر از مردم در راهپیمایی دفاع از مظلومان فلسطین و اسلام اظهار داشت: پیشپایش عید سعید فطر را خدمت مومنان تبریک می‌گویم.

امام جمعه کرمان با تبریک روز کارگر  افزود: بیشتر عمران و آبادانی در کشور به دست توانمند و‌ مومنانه این قشر رقم می‌خورد که امیدوارم مسوولان به فکر این قشر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز معیشت دچار مشکلاتی است و گرانی‌ها قابل تحمل نیست و مردم را اذیت می‌کند.

وی با تبریک روز معلم و گرامیداشت شهادت استاد مطهری بزرگ‌مرد جهاد تبیین که هم ‌در قلم و هم بیان مردانه و عالمانه وارد شد،  گفت: نسل‌های بعد هم باید پای کلاس درس این شهید عالم بنشینند.

علیدادی‌سلیمانی ابراز کرد: در نگاه دینی هم اخوت اسلامی و هم اخوت انسانی داریم، اخوت اسلامی پشتوانه آن ده‌ها آیه و روایت است و پشتوانه حرکت انسانی حرکت تاریخی پیامبر(ص)  آنجایی است که پیوند برادری را بین مسلمانان ایجاد کرد که مثل برادر پشتیبان هم هستند و باید در کنار هم زندگی کنند و برای رفع رنج‌های یکدیگر بکوشند.

وی ابراز کرد: اگر در راهپیمایی شرکت می‌کنیم و دلمان برای فلسطین می‌تپد، برای این است که وظیفه انسانی ما اقتصا می‌کند.آحادی که در نسل پنجم هستیم، هر روز فرزندان آنها را به قتلگاه می‌برند و مدافعان حقوق بشر فقط تماشاچی هستند و حامیان ظلم و جنابت هم هستند و از رژیم جاعل صهیونسیتی حمایت می‌کنند به جای اینکه از مظلوم دفاع کنند به کمک ظالم شتافتند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: تمام راه‌های سیاسی بر فلسطین بسته شده و راه نجات خود را در مقاومت مسلحانه می‌بیند و امروز شاهد نهضت قدرتمندی در فلسطین اشغالی علیه اسرائیل هستیم در حالی که نسل پنجم این مقاومت را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: هر روز نشانه‌ها برملا می‌شود که پیروزی نهایی از آن ملت فلسطین است چون ملت فلسطین پرچم پیروزی را محکم برافراشته و در آینده نزدیک در جای‌جای خاک اشغالی به اهتزاز در خواهد آورد.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: عامل دوم این پیروزی اتحاد و همراهی این ملت است که در این مبارزه و جهاد همه شرکت دارند و ویژگی سوم آرمان بلند است و آرمان بلند فلسطین پیروزی است.

وی گفت: امروز جنگ اراده‌ها است و  در جنگ اراده‌ها پیروزی نهایی از آن مبارزان فلسطین است.

امام جمعه کرمان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که در جمع دانشجویان حجت را بر همه تمام و راه برای همه روشن کرد، بیان داشت: همیشه باید اولویت جامعه مسلمان و انقلابی سه مبارزه با فساد، فقر و تبعیض باشد مقام معظم رهبری بر مطالبه‌گری هوشمند تأکید فرمودند.

وی متذکر شد: مطالبه‌گری جریان ارزشمندی است که باید صورت مسأله و راه حل‌های آن با دشمن اشتراک پیدا نکند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب 

منبع: فارس

کلیدواژه: نهضت مقاومت مردم فلسطین نسل پنجم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

به گزارش المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه هوایی نظامی رژیم اشغالگر اسرائیلی را در ایلات هدف قرار دادند.

بر اساس اینفوگرافی که به تازگی رسانه جنگ نیرو‌های مقاومت منتشر کرده‌اند، مقاومت اسلامی عراق در بیش از ۲۰۰ روزی که از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد، به ترتیب ۲۴۳ عملیات حمله به ۹۰ هدف در خاک عراق، ۶۵ حمله به اهداف در اراضی اشغالی و ۸۸ حمله به هدف در سوریه انجام داده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حماس تنها آمادگی رایزنی درباره پیشنهادی را دارد که پذیرفته است
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح/ دور جدید مذاکرات آتش‌بس امروز برگزار می‌شود
  • ادامه نبرد سنگین مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در رفح
  • مقاومت عراق برای چندمین بار بندر ایلات را هدف قرار داد
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات