Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری خطیب نماز جمعه تهران گفت: فردا روز ملی خلیج فارس نام‌گذاری شده است. این نام فراموش شدنی و تحریف شدنی نیست و بخشی از هویت ماست. خلیج فارس خانه ماست. یاد همه سلحشوران و مجاهدان را که از عزت و شرف کشور در خلیج فارس صیانت کردند، گرامی می‌داریم.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری ادامه داد: اگر شکوفایی اقتصاد ما در پرتو تولید است، ستون فقرات تولید، کارگران هستند و در جهاد اقتصادی مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم مسئولان در قوای سه‌گانه و عموم جامعه قدرشناس کارگران باشند و باید نیازهای اساسی آنان تامین شود.

وی تأکید کرد: باید از شهید مطهری به عنوان مربی و معلم جهاد تبیین نام ببریم، ایشان الگوی عملی جهاد تبیین است. شهید مطهری، شهید جهاد تبیین است و علاوه بر اینکه بر نیازهای روز پاسخ داد، بیش از دو دهه از عمر خود را در مبارزه با جریان تهاجر گذاشت. بیش از گذشته باید از آثار ایشان بهره ببریم.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری بیان کرد: همه ما وام دار معلمان هستیم. باید نگاه خود را به این قشر اصلاح کنیم و باید نگاه ما به آنان ارتقا یابد که در این صورت مشکلات معیشتی و رتبه‌بندی آنان حل می‌شود. تا نگاه شایسته به معلمان فاصله داریم و باید این نگاه اصلاح شود. وزارت آموزش و پرورش راهبردی‌ترین وزارتخانه دولت جمهوری اسلامی ایران باید تلقی شود. به روح بیش از ۵ هزار شهید معلم درود می‌فرستیم.

وی ضمن تقدیر از ملت شریف ایران بابت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، افزود: ۷۴ سال است که فلسطین در چنگال یک رژیم جعلی قرار گرفته است و مردم فلسطین در رنج، درد، اشغال، کشتار، شکنجه و آوارگی هستند. شاهد تخریب خانه و کاشانه فلسطینی‌ها هستیم و غزه مظلوم به یک زندان بزرگ در جهان تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام حاج علی‌اکبری گفت: مردم فلسطین از حق زندگی معمولی هم محروم شده‌اند. مردم فلسطین در برابر تبهکارترین انسان‌ها ایستاده‌اند و مقابله می‌کنند. فلسطین زنده است و اصالت خودش را در برابر این رژیم پلید صیانت کرده است و امروز در فلسطین برای گفتمان مقاومت اجماع وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی از مولفه‌های اقتدار فلسطین، طلوع انقلاب اسلامی است. هیچ جایی برای رژیم صهیونیستی در جغرافیای آینده بشریت وجود نخواهد داشت.

تکمیل می شود…

 

منبع: فردا

کلیدواژه: خطیب نماز جمعه تهران حجت الاسلام حاج علی اکبری حجت الاسلام حاج علی اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام