Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در راهپیمایی بزرگ روز قدس در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رژیم جعلی اسرائیل مشروعیت ندارد امیدوارم هر چه زودتر شاهد فروپاشی این غده سرطانی از صفحه روزگار باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل در روز جهانی قدس تصریح کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری روز قدس انقلابی را در جهان اسلام به وجود آورد اگر ۴۰ سال گذشته را با الان مقایسه کنیم می‌بینیم که تمام انسان‌های منصف و آزاده جهان اکنون ابراز تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی می‌کنند و موجب تقویت مردم فلسطین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان ابراز کرد: حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند این پیام را به دنیا منتقل کند که رژیم جعلی صهیونیستی هیچ مشروعیتی ندارد و مردم در سراسر کشور امروز نشان دادند که به زودی شاهد فروپاشی این رژیم غاصب باشیم.

طاهری وجود مبارک شهید سلیمانی را یکی از عوامل انسجام مقاومت در منطقه خواند و اظهار کرد: قطعا یکی از عوامل انسجام‌محور مقاومت در منطقه حضور شهید سلیمانی بود که از او به عنوان شهید قدس یاد می‌کنند.

وی گفت: شخصیت شهید سلیمانی یک شخصیت برجسته ضدتروریست و ضدرژیم صهیونیستی شناخته شده و قطعا خون این سردار بزرگ و شهدا در ریشه‌کنی این رژیم جعلی تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان اظهار کرد: روسای کشورهایی که روابط عادی‌انگاری با اسرائیل برقرار کردند فقط خودشان را نزد ملت‌ها مخصوصا ملت خودشان منفور کردند.
وی تصریح کرد: امیدواریم هرچه سریعتر این افراد از خواب غفلت بیدار شوند و دست از حمایت‌های بی جا از اسرائیل بردارند و از این رسوایی خودشان را نجات دهند.
طاهری گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند عمر رژیم صهیونیستی خیلی طولانی نخواهد بود و امیدوارم هرچه زودتر ریشه این رژیم خشکانده شود.
انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان رژیم جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد

همزمان با سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کد خبر 749715

دیگر خبرها

  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • پیام عربستان به اسرائیل درباره حمله احتمالی به رفح
  • مقام صهیونیست: آمریکا از جنگ خسته شده است
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • فیلم| عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی هیچگاه مشکل غرب آسیا را حل نخواهد کرد
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد