Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:18:06 GMT

علت نامگذاری روز قدس توجه مسلمانان به دشمن شناسی است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۱۳۶

علت نامگذاری روز قدس توجه مسلمانان به دشمن شناسی است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی به عنوان سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان قروه اظهار داشت: مقدس‌ترین و بزرگترین مسافرت توسط رسول مکرم اسلام از زمین به آسمان و از گذرگاه مسجد الاقصی بوده و این نشان دهنده اهمیت سرزمین فلسطین و قدس شریف است لذا همه جامعه مسلمین بر این موضوع اتفاق نظر دارند.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: قدس شریف قبله اول مسلمین است و برای همه ما دارای جایگاه ویژه ای است.

رمضانی افزود: این گزاره راهبردی امت اسلامی است که از تفرقه بپرهیزیم و به سمت اتحاد و انسجام روی بیاوریم.

وی اظهار کرد: شیطان حتی بین زن و شوهر هم اختلاف افکنی می‌کند و از قدرت گرفتن اسلام و بندگان خدا هراسان است.

رمضانی افزود: امام خمینی (ره) با درک بالایی که بر مسئله فلسطین داشتند از قدس شریف به عنوان نماد وحدت مسلمانان یاد کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان تصریح کرد: امروز جریان استکبار به عنوان جریان شیطانی تمام دغدغه اش اختلاف افکنی در بین امت اسلامی است چرا که از اتحاد جامعه مسلمین هراسان است.

امروز سعی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی بر این هست که امت اسلام را به اجزای کوچکی تقسیم کنند تا بر منابع آنها تسلط یابند و در این مسیر می‌خواهند با تفرقه افکنی به اهداف خود برسند.

رمضانی افزود: یکی از گزینه‌های مورد تأکید از ابتدای انقلاب تاکنون وحدت و اتحاد امت اسلامی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: علت نامگذاری روز قدس توجه به دشمن شناسی است و حضرت امام با تمرکز بر اینکه امت اسلام دشمن خود را بشناسد روز قدس را به عنوان یک الگو مطرح کردند که به مسلمانان اعلام کند که دشمن جامعه مسلمین واحد است.

رمضانی تصریح کرد: دشمنان امت اسلام جریان صهیونیست هستند که آیات قرآن نیز بر آن تاکید کرده است لذا رژیم صهیونیستی باید از بین برود و از صحنه کره زمین محو شود و این سیاست جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امروز جریان شیطان در برابر امت اسلامی متحد شده است و در مقابل این جریان باید مسلمانان متحد شده و از تفرقه بپرهیزند.

کد خبر 5478628

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس مهدی رمضانی استانداری کردستان روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر روز جهانی قدس روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا فلسطین گرگان آمار کرونا قزوین خراسان رضوی امت اسلامی امت اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)

به گزارش همشهری آنلاین ، بر اساس قوانین دین اسلام ازدواج غیر مسلمانان با مسلمانان منع شده و بر همین اساس به نظر می رسد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان برای ازدواج با شیدا مقصودلو بازیگر جوان ایرانی به دین اسلام گرویده است.

این بازیگر ۲۸ ساله سینما و تلویزیون ایران پیش از این تصاویری از سفرهای خود به کشور پرتغال و حضور در استادیوم های ورزشی این کشور را منتشر کرده بود.

شیدا مقصودلو متولد ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی «قهرمان» آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج» و «نشانی» نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

کد خبر 847406 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • احکام دین باید در اجتماع جاری شود
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد