Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@14:46:33 GMT

طارمی و نیازمند در پرونده تبانی ۷گله لیگ پرتغال!

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۱۶۰

طارمی و نیازمند در پرونده تبانی ۷گله لیگ پرتغال!

غیبت پُرتعداد بازیکنان اصلی پورتیموننزه در شکست برابر پورتو، شک فدراسیون فوتبال پرتغال را به دنبال داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، شکست هفت بر صفر پورتیموننسه مقابل پورتو علاوه بر افزایش انتقادات نسبت به پائولو سرجیو، شک فدراسیون فوتبال پرتغال به تیم بازنده را نیز به دنبال داشته است.

مطابق نوشته خبرگزاری اکسپرس پرتغال، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که کمیته انضباطی فدراسیون، روند تحقیق درباره اتفاقات دیدار پورتیموننسه و پورتو را به دلیل احتمال میدان دادن کادر فنی پورتیموننسه به تیمی ضعیف آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتیموننزه در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدارهای گذشته، کمتر به میدان رفته بودند. البته سرجیو سرمربی پورتیموننسه درباره این موضوع اظهار داشت: ما هفت تغییر در تیم ایجاد کردیم. چهار بازیکن ما محروم بودند و ناکاجیما (بازیکن پورتو که به صورت قرضی در پورتیموننسه بازی می‌کند) نمی‌توانست به میدان برود. این خبرها (شایعات درباره تبانی) کار هنرمندانی است که به مردم اطلاعات غلط دادند.

سرمربی پورتیموننزه با بیان اینکه فقط همین تیم را در فکر خود دارد، تصریح کرد: گاهی مردم، تو را بر مبنای اصول خود نقد می‌کنند و سایر افراد را نمی‌شناسند. رکورد من شفاف است و از زمانی که کارم را آغاز کردم، پله پله در فوتبال پرتغال بالا آمدم.

باشگاه پورتیموننسه نیز با صدور بیانیه‌ای، این اتفاق را حمله‌ای بی‌رحمانه و بی‌اساس توصیف کرد و نوشت: احمقانه است که باشگاه را در یک فرآیند تحقیقی قرار دهیم که جدیت تیم فنی، بازیکنان، مدیران و مدیریت را زیر سؤال می‌برد. این موضوع هنوز توسط فدراسیون فوتبال پرتغال به ما اعلام نشده است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در برتری هفت گله تیمش برابر پورتیموننزه موفق به زدن سه گل و ثبت یک پاس گل شد. درون دروازه تیم حریف هم پیام نیازمند گلر ایرانی ایستاده بود که شانس نیاورد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و هفتم رمضان مهدی طارمی تبانی پورتو پیام نیازمند لیگ پرتغال ماه رمضان کفاره روزه فطریه روز قدس وام فرزندآوری دعای روز بیست و هفتم رمضان فدراسیون فوتبال فوتبال پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هزاران نفر از مردم پرتغال با حضور در خیابان‌ها، ضمن اعلام همبستگی با مردم فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند و خواستار توقف فوری جنگ و برقراری آتش‌بس در غزه شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز پنج‌شنبه اعلام کرد که از آغاز تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر تا امروز دست‌کم ۳۴ هزار و ۵۹۶ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۸۱۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

بنابر اعلام این وزارت‌خانه در شبانه‌روز گذشته ۲۸ نفر در غزه شهید و ۵۱ نفر دیگر زخمی شدند.

دیروز چهارشنبه و در ادامه حمایت‌های جهانی از مردم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه، هزاران نفر از مردم ایتالیا با تجمع در شهر میلان، ضمن حمایت از مبارزه گروه‌های مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها، جنایت‌های ارتش صهیونیستی در نوار غزه و کشتار مردم بی‌گناه را محکوم کردند

شبکه الجزیره روز چهارشنبه تصاویری از تظاهرات پرشور در شهر میلان ایتالیا زیر بارش باران برای درخواست توقف جنایات اسرائیل در غزه منتشر کرد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات با در دست داشتن پرچم فلسطین شعارهای ضد صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در نوار غزه و توقف جنگ سر دادند.

در خبری مرتبط، مردم ترکیه در شهر ترابزون ترکیه نیز در راهپیمایی همبستگی با مردم غزه با حمل پرچم‌های فلسطین از مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

کد خبر 6095092

دیگر خبرها

  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • نخست‌وزیر جدید هائیتی منصوب شد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد