Web Analytics Made Easy - Statcounter

شکست ۷ بر صفر تیم فوتبال پورتیموننسه  برابر پورتو در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال باعث شده تا فدراسیون فوتبال این کشور به این دیدار مشکوک شود و طبق اعلام رسانه‌های پرتغالی،  کمیته انضباطی فدراسیون، روند تحقیق درباره اتفاقات دیدار پورتیموننسه و پورتو را به دلیل احتمال میدان دادن کادر فنی پورتیموننسه به تیمی ضعیف آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتیموننسه در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدار‌های گذشته، کمتر به میدان رفته بودند. البته سرجیو سرمربی پورتیموننسه درباره تغییرات در ترکیب تیمش گفته بود که دلیل این اتفاق در اختیار نداشتن ۵ بازیکن تیمش بوده و شایعات پیرامون تبانی را کار "هنرمندانی" دانست که به مردم اطلاعات غلط می‌دهند.

باشگاه پورتیموننسه نیز با صدور بیانیه‌ای، این اتفاق را حمله‌ای بی‌رحمانه و بی‌اساس توصیف کرد و نوشت: احمقانه است که باشگاه را در یک فرآیند تحقیقی قرار دهیم که جدیت تیم فنی، بازیکنان، مدیران و مدیریت را زیر سؤال می‌برد. این موضوع هنوز توسط فدراسیون فوتبال پرتغال به ما اعلام نشده است.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در برتری هفت گله تیمش برابر پورتیموننسه موفق به زدن سه گل و ثبت یک پاس گل شد.

پیام نیازمند در این دیدار درون دروازه پورتیموننسه  قرار داشت.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پورتو مهدی طارمی پیام نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۷۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • آغاز فاز مطالعاتی روی جلبک‌های دارویی
  • آغاز فاز مطالعاتی جلبک‌های دارویی در چابهار
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • احتمال ربوده شدن یسنا قوت گرفت
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان چیست؟ / فاصله جغرافیایی کم‌تر؛ احتمال انتقال دانش بیشتر