Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:06:46 GMT

طحان‌نظیف: مسئله فلسطین تقابل بین جبهه حق و باطل است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۱۶۵

طحان‌نظیف: مسئله فلسطین تقابل بین جبهه حق و باطل است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی طحان نظیف در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس یادگار و ابتکار حضرت امام خمینی (ره) است،گفت: امروز مسئله فلسطین و جنایت‌هایی که رژیم صهیونیستی علیه مردم این منطقه انجام می‌دهد چهره واقعی مدعیان حقوق بشر را نشان می‌دهد که آن‌ها چگونه با موضوع حقوق بشر براساس استانداردهای دوگانه برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز مسئله فلسطین تقابل بین جبهه حق و باطل است، از این رو حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می‌دهد که همچنان آرمان فلسطین برای مردم اهمیت دارد و این موضوع را با جدیت پیگیری می‌کنند.

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: انشاءالله به زودی زود گفته مقام معظم رهبری در مورد نابودی رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

کد خبر 5478639

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری هادی طحان نظیف شورای نگهبان روز قدس 1401 روز قدس 1401 فلسطین مجلس شورای اسلامی رژیم صهیونیستی راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس جمهوری اسلامی ایران ایران سیدابراهیم رئیسی ماه مبارك رمضان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی محمد مخبر ایالات متحده امریکا روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب

دیروز، ۲۵ آوریل، در روز رهایی ایتالیا از فاشیسم، حامیان جنبش صلح به خیابان‌های شهر بولونیا ایتالیا آمدند تا مخالفت خود را با اقدامات سیاسیون غربی با هدف دامن زدن به درگیری‌ها در جهان اعلام کنند. معترضان خواستار پایان دادن به حمایت نظامی از اوکراین و فشار بر اسرائیل برای توقف جنگ در غزه شدند.

اعضای سازمان‌های مترقی و صلح طلب از ایالات متحده، انگلیس، روسیه، کره جنوبی، لبنان، فلسطین و گرجستان در خیابان‌های بولونیا راهپیمایی کردند و از مقامات ایتالیا و اتحادیه اروپا خواستند تا سیاست‌های نظامی گری که کشور‌های غربی را در برگرفته است و روسیه هراسی در صحنه بین المللی را متوقف کنند. 

تمرکز اصلی اعضای شرکت کننده در این راهپیمایی درگیری در اوکراین و حملات نظامی اسرائیل در نوار غزه بود. شرکت کنندگان در راهپیمایی خواستار توقف حمایت نظامی از کی یف و همچنین تحت فشار قرار دادن تل آویو برای توقف حملات نظامی ارتش اسرائیل در غزه و آغاز حل فاجعه انسانی در منطقه فلسطین شدند.

پیش از این، در ۲۰ و ۲۱ آوریل، راهپیمایان برای کنفرانسی با عنوان "چه آینده‌ای برای فلسطین" در رم گرد آمدند، جایی که آنها در مورد تلاش‌های مشترک احتمالی برای تقویت ابتکارات ضد جنگ بحث کردند. عنوان دیگر جلسه «توقف III WW!» بود. ("جنگ جهانی سوم را متوقف کنید! ").

اعضای جنبش صلح و ترقی خواهان استدلال می‌کنند که رفتن به تظاهرات ضد جنگ و جلسات صلح بسیار مهم است. این اقدامات می‌تواند توجه سران کشور‌های اروپایی و ناتو را به بی ثباتی فزاینده‌ای که منجر به درگیری جهانی جدید می‌شود، جلب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد