Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: دفاع از ملت مظلوم فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی بوده و امروز مردم سراسر ایران برای ایستادگی در برابر ظالمان به میدان آمده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاء‌الدین آقاجانپور پیش‌ازظهر امروز در سخنرانی مراسم راهپیمایی روز قدس که با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سه‌راه حبیبی این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز  با زبان روزه در ماه مبارک رمضان در این اجتماع بزرگ، باشکوه و مردمی حضور معنادار پیدا کرده تا از مردم مظلوم فلسطین حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز را باید حقیقتا یوم‌الله بنامیم، چرا که روزی از روزهای خدایی است که ملت ایران در سراسر دنیا در این روز به میدان آمده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به چرایی حضور ملت ایران در این مراسم و محکومیت جنایت‌های دشمنان پرداخت و تصریح کرد: محکومیت ظلم و ستم دشمنان جزو تعالیم دینی ماست، اگر کسی فریاد مظلومیت فردی را بشنود که یاری می‌طلبد باید به فریادش رسید و اگر به یاری آنان نشتابیم به فرموده پیامبر(ص) آن فرد مسلمان نیست.

وی با بیان اینکه دفاع از مظلومان فلسطین وظیفه اسلامی و انسانی است، افزود: سرزمین فلسطین سرزمین اسلامی و آن مردم مسلمان هستند اما رژیم به آنان حمله کرده و زنان و عرزندانوبی‌گناه آنان را کشته و قصد دارند که آنان را از سرزمین خود بیرون برانند.

آقاجانپور بیان کرد: فلسطینیان به ناحق توسط دشمنان دین اسلام از سرزمین خود رانده شده و هزاران جنایت دیگر گواهی صبوریت و مظلومیت این ملت است.

وی عنوان کرد: امروز آمریکا و اسرائیل انگلیس که دم از دموکراسی می‌زنند به جای اینکه از مظلومان دفاع کنند از ظالمان و غاضبان دفاع کرده و سلاح و مهمات د  اختیار آنان قرار داده تا هر جنایتی دلشان می‌خواهد انجام بدهند. آنان هیچ ابایی از اینکه خانه‌هایشان را ویران و کودکان را به رگبار ببندند و قتل عام کنند، ندارند.

نمایش موشک های «خیبرشکن» و «عماد» در روز قدس + عکسگزارش خبرنگاران تسنیم از راهپیمایی 1401| طنین فریاد "یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا"

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا روز سه‌شنبه ظلم نیروی پلیس آمریکا به دانشجویان جوانی را که در مخالفت با نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه تظاهرات می‌کنند، محکوم کرد.

براساس گزارش المیادین، مادورو از جوانان در سراسر جهان خواست تا برای محکوم کردن نسل کشی علیه مردم فلسطین به خیابان‌ها بیایند. رئیس جمهور ونزوئلا تاکید کرد برای جوانان آمریکا احترام مطلق قائل است، زیرا آنها در مبارزه خود برای صلح مستحق احترام هستند. او همچنین توصیف نتانیاهو از آنها به عنوان نازی‌ها را محکوم کرد.

سرعت اعتراض‌ها در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در رد تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار‌های نسل‌کشی علیه غیرنظامیان فلسطینی در این نوار افزایش یافته است.  این در شرایطی است که مدیریت دانشگاه‌ها با فراخوان به پراکندگی تحصن‌ها و اعمال زور در برخی از آن‌ها در تلاش برای سرکوب جنبش‌های دانشجویی هستند.

چند روز پیش، ائتلاف بولیواری برای مردم آمریکای لاتین موسوم به اتحاد آلبا (ALBA) خواستار پاسخگویی رژیم جنایتکار و حامیان آن برای جنایات نسل کشی در فلسطین اشغالی شد. اعضای این اتحادیه حمایت خود را از عضویت فوری فلسطین در سازمان ملل متحد، به عنوان اقدامی عادلانه و ضروری که به حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین کمک می‌کند، ابراز کردند.

شرکت کنندگان همچنین خواستار پاسخگویی و دستگیری اعضای رژیم صهیونیستی و حامیان آن شدند، زیرا آنها مسئول جنایات ارتکابی علیه فلسطینی‌ها مطابق با قوانین بین المللی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴