Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: اسرائیل که روزگاری خود را یکی از قدرت های برتر جهان می دانست و در جنگ معروف ۶ روزه اعراب را شکست داده و به پای میز مذاکره کشانده بود، امروز همینه و قدرت پوشالیش با همین تدبیر داهیانه امام خمینی (ره) در هم شکسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز نمایش اتحاد و همبستگی مسلمانان و تمام آزادی خواهان عالم است، افزود: بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان و محل معراج پیامبر اکرم(ص) مورد احترام تمام پیامبران و ادیان الهی، به عنوان نقطه محوری جهان اسلام است که اشغالگران صیونیستی ظالمانه آن را اشغال کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: حضور پرشور و گسترده مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امروز در شرایط حساس کنونی نشانه بیعت مجدد آنها با آرمان های نظام و حمایت قاطع آنها از مقام معظم رهبری و مردم مظلوم فلسطین است.

وی ادامه داد: امام راحل در شرایطی پرچم مبارزه با اسرائیل را برافراشت که انقلاب ایران نوپا و تازه بود اما به عنوان حامی اصلی و واقعی مردم فلسطین خود را به جهانیان و جبهه استکبار شناساند و در زمان جنگ تحمیلی و راهپیمایی های روز قدس مردم بی دفاع بارها مورد حمله هواپیماهای صدامیان و حزب بعث قرار گرفتند و تعداد زیادی از آنها نیز به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه ایلام اضافه کرد: مردم لبنان و فلسطین سالیان دراز با سنگ و فلاخن به جنگ تجهیزات نظامی اسرائیل رفتند اما اکنون در سال های اخیر و با تاسی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به قدرت ساخت سلاح های مدرن نظامی چون موشک و پهباد رسیده اند و اسرائیل را زمینگیر کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: مقاومت مردم فلسطین و لبنان و نیروهای محور مقاومت باعث شد طرح نیل تا فرات اسرائیل و حامیانش به یک رویای دست ناپذیر تبدیل شود و این محور ورق را به نفع جهان اسلام تغییر داده است.

وی با بیان اینکه نابودی اسرائیل و خروج کامل آنها از منطقه و قاره آسیا خون بهای شهید قاسم سلیمانی و یارانش است، ادامه داد: آزادسازی قدس شریف نزدیک است و شکست های پی در پی اسرائیل و آمریکا در منطقه این مدعا را اثبات می کند.

وی در ادامه به هفته کارگر و معلم اشاره کرد و افزود: کارگر در مبانی اسلامی جایگاهی والا دارد و احادیث متعددی در خصوص پرداخت به موقع حقوق کارگران روایت شده و بوسه پیامبر بر دست کارگر معرف اهمیت جایگاه این قشر است، اما امروزه شاهد تنگی معیشت، عدم تضمین شغلی و تاخیر در پرداخت حقوق کارکران هستیم که باید مسوولان و قانون گذاران برای این نقیصه ها چاره اندیشی کنند.

وی ضمن ادای احترام به شهید استاد مطهری، در مورد مقام معلم نیز تاکید کرد: جایگاه رفیع معلم با توجه به رسالت خطیری که دارد با هیچ رقم مادی و هیچ شغلی قابل قیاس نیست و نباید تنگناهای معیشتی بر عملکرد معلمان به عنوان قشر آینده ساز کشور تاثیر بگذارد.

برچسب‌ها ایلام ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار فلسطین روز جهانی قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار ایلام ستاد اقامه نماز کشور الله نور کریمی تبار فلسطین روز جهانی قدس کریمی تبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رای الیوم، سیاستمدار سابق اردن درباره حمایت کشورش از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رایزنی نکردن با گروه‌های مقاومت هشدار داد.

«مروان المعشر» وزیر خارجه اسبق اردن طی سخنانی در گردهمایی دانشگاهی در امان خطاب به مقامات این کشور گفت: چرا فقط با افرادی رایزنی می‌کنید که امروز نماینده ملت فلسطین نیستند؟ چرا با حماس و گروه‌های مقاومت هم رایزنی نمی‌کنید؟ دولت ما با نسل سوم فلسطین که در سایه توافق اسلو متولد شده، رایزنی نمی‌کند، اما دولت مصر برای منافع ملی خود با حماس رایزنی می‌کند.

وی بیان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که حدود ۸۸ درصد از ملت فلسطین در کرانه باختری و نوار غزه در حال حاضر حامی تشکیلات خودگردان نیستند و طبق این آمارها، ۶۴ درصد از فلسطینیان تنها گزینه برای پایان اشغالگری را مقاومت می‌دانند.

اولین سفیر اردن در تل آویو و از حامیان سرسخت روند سازش، راهکار دودولتی را نشدنی دانست و در گردهمایی یاد شده خطاب به حاضران گفت: خواهش می‌کنم به کرانه باختری بروید، پس از پنج دقیقه متوجه خواهید شد که راهکار دو دولتی غیرممکن است.

وی ادامه داد: بیشتر فلسطینیان خواهان کنار رفتن محمود عباس هستند. جامعه بین المللی عادت کرده که حقایق و واقعیت‌ها را درباره مساله فلسطین انکار کند و اگر بخواهد موازنه را برقرار کند، باید خیلی سریع و بدون تعلل تحرکی انجام دهد.

المعشر با انتقاد از کسانی که با حامیان مقاومت و حماس مخالفت می‌کنند، اضافه کرد: شکل گیری روند حمایت مردمی از مقاومت و حماس، پس از آن رخ داد که همه امید‌ها برای آزادسازی فلسطین و پایان دادن به اشغالگری بر باد رفت و تنها گزینه در حال حاضر مقاومت است.

وزیر خارجه اسبق اردن با اشاره به اینکه خطر کوچاندن فلسطینیان به قوت خود پابرجاست، به برنامه ریزی نظامی استثنایی برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت و متعاقب آن کرانه باختری برای فلسطینیان اشاره کرد.

وی افزود: دو موضوع وجود دارد؛ نخست اینکه آمریکا از تشکیل کشور فلسطین دم می‌زند، اما بهانه می‌آورد که باید شرایط آن مهیا شود و دوم، بحث جمعیتی و کوچاندن است و اگر مصر و اردن فعلا این موضوع را متوقف کرده‌اند، به مفهوم آن نیست که وجود ندارد، در حال حاضر این طرح با تبدیل شدن غزه به مکانی غیرقابل سکونت شروع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح تل‌آویو برای تبدیل غزه به مکانی غیرقابل سکونت
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • نجاتگران هلال احمر برای نجات دیگران از خودگذشتگی و ایثارگری دارند
  • کار معلمی در ادامه راه انبیاء الهی است
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • حمله به ایلات اسرائیل؛ این‌بار «سرایاالأشتر» + فیلم