Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@13:23:54 GMT

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا ایران؛ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۳۰۰

آخرین آمار واکسیناسیون کرونا ایران؛ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آخرین آمار واکسیناسیون کرونا را در کشور اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در کشور، اظهار کرد: براساس آخرین آمار تا امروز _جمعه نهم اردیبهشت‌ماه_ مجموعاً ۶۴ میلیون و ۳۲۱ هزار و ۸۶۸ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز ۵۷ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۸۰۵ نفر دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند؛ همچنین ۲۷ میلیون و ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر دوز سوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد، مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۱۴۸ میلیون و ۸۷۲ هزار و ۴۶۹ مورد رسید.

کد خبر 571705

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا در ایران واکسیناسیون همگانی کرونا میزان واکسیناسیون کرونا در ایران آمار واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون عمومی کرونا در ایران واکسیناسیون کرونا در جهان روند واکسیناسیون کرونا در جهان واکسیناسیون عمومی کرونا آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در ایران واکسیناسیون سالمندان آغاز واکسیناسیون کووید ۱۹ مراکز تجمعی واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا در اصفهان آخرین آمار واکسیناسیون کرونا در جهان واکسیناسیون کووید 19 وضعیت واکسیناسیون کرونا در ایران نخستین واکسیناسیون کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آخرین آمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ و پرونده‌های مربوط به پروانه‌های صادراتی سال ۱۴۰۱ اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان توسعه تجارت، پیرو ابلاغ بند 2 مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال 1401 در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات وفق تصمیمات کمیته یاد شده، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت جهت بررسی درخواستهای ایفای تعهدات ارزی سال 1401 واجدین شرایط "ثبت سفارش تا قبل از پایان دیماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ،1402" تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی وعده صادق 2 بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • عقب نشینی ذخیره سد زاینده‌رود؛ ۳۹۶ میلیون مترمکعب آب آخرین موجودی
  • ذخیره سد زاینده‌رود به ۳۹۶ میلیون مترمکعب رسید
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟