Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@10:50:19 GMT

گسترش فریاد حمایت از محور مقاومت و فلسطین در تمام جهان

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۳۶۹

گسترش فریاد حمایت از محور مقاومت و فلسطین در تمام جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد صفری ملک میان ظهر جمعه در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس در شهر کلاچای، گفت: هیچ مسئولی حق ندارد در مسیر تضعیف جریان مقاومت حرکت کند و قطعاً وجود چنین نگاهی خیانت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز فریاد حمایت از فلسطین و محور مقاومت نه تنها در ایران در همه نقاط دنیا شنیده می‌شود، افزود: گسترش این نگاه متأثر از اندیشه‌های امام راحل است لذا باید در چنین شرایطی باید قدر جایگاه ولایت فقیه را بدانیم و اطاعت بی چون و چرا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده رودسر و املش در مجلس با تأکید بر اینکه نباید نسبت به مسئله یهود غفلت داشته باشیم، گفت: جریان صهیونیست بیش از هر زمان دیگر در اوج ذلت و خواری قرار گرفته و این مهم تنها با ادامه مقاومت به نتیجه می‌رسد.

حجت‌الاسلام صفری در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته در شهرستان‌های رودسر و املش اشاره و اضافه کرد: اقدامات خوبی برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان‌ها همانند سد پلرود انجام شده است.

وی با بیان اینکه نظام بودجه در کشور متفاوت است، ادامه داد: نظام بودجه در روی کاغذ بر اساس عدالت است اما در عمل عادلانه نیست و در زمان توزیع تنها با لابی گری و چانه زنی می‌توان سهم بیشتری گرفت.

کد خبر 5478664

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صفری رودسر روز قدس 1401 مجلس شورای اسلامی روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس بوشهر روز جهانی قدس روز قدس کرمانشاه ماه رمضان 1401 ویروس کرونا فلسطین گرگان آمار کرونا قزوین خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک

گروه دیپلماتیک - همهشری آنلاین: از آمریکا، اروپا و کانادا گرفته تا آسیا و استرالیا و حتی آمریکای لاتین روزبه‌روز دانشگاه‌های بیشتری در سراسر جهان به معترضان جنگ غزه و حامیان فلسطین می‎پیوندند.

بسیاری از دانشجویان در اقصی‌نقاط جهان با الهام گرفتن از دانشجویان آمریکایی به‌ویژه دانشگاه کلمبیا علیه جنایات رژیم‎صهیونیستی در نوار غزه دست به اعتراض و تحصن زده و خواستار پایان این تراژدی انسانی شده‌اند.

در ادامه به اسامی شماری از دانشگاه‌های جهان که در هفته‌های اخیر شاهد اعتراض‌های گسترده در حمایت از فلسطین بوده‎اند، ‌اشاره می‌کنیم.

کد خبر 849588 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو اسرائیل نسل‌کشی رژيم صهيونيستى ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • کدام دانشگاه‌ها به جنبش حمایت از فلسطین پیوسته‌اند؟ | اینفوگرافیک
  • دومین حمله مقاومت اسلامی عراق به اراضی اشغالی درکمتر از۲۴ساعت
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • تمام شهرستان‌های خراسان رضوی در آماده‌باش هستند
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک