Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: نظام اسلامی با قدرت و قوت از حرکت عظیم مردم فلسطین حمایت می‌کند؛ هر جایی در دنیا فریاد مظلومی بلند باشد امت اسلامی کنار آن مظلوم هستند. - اخبار استانها -

گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار محمد کرمی طی سخنرانی در مراسم روز جهانی قدس در زاهدان اظهار داشت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کردند و این یک انتخاب حکیمانه بود و فرمودند روز قدس روز فلسطین نیست روز اسلام و حکومت اسلامی است روزی که باید پرچم جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته شود، روز قدس، روزی که باید به ابرقدرت ها بفهمانیم که دیگر نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند من روز قدس را روز اسلام و روز رسول الله (ص) می دانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیرو زمینی سپاه افزود: روزی که باید با تمام قوا خود را مجهز کنیم و مسلمین را از انزوایی که آنها کشانده بودند خارج شوند و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستیم.

وی در تشریح اینکه چرا روز قدس در ماه مبارک رمضان و آخرین جمعه برگزار می‌شود، بیان کرد: رمضان ماه میهمانی خدا و ماه بهار قرآن است و امام راحل به کلام قرآن و کلام الهی عمل کرد و اولین نیت امام انسجام، هدف و برادری در بین امت اسلامی به فرمان قرآن بود و این ندای امت اسلامی که با انسجام و وحدت امروز در میدان حضور دارند و قرآن بارها تاکید فرموده مسلمانان مراقب باشید که دشمن اصلی شما یهود است مراقب توطئه‌های یهود باشید.

مولوی ریگیان‌پور: امروز وحدت امت اسلامی به نمایش در آمده استمولوی کریم‌زایی: مسئله فلسطین باید همواره اولویت مسلمانان باشد/ نابودی رژیم صهیونیستی قطعی استراهپیمایی روز قدس در شهرهای مختلف سیستان و بلوچستان به روایت تصویر

سردار کرمی ادامه داد: نگاه امام راحل به آینده ای بود که شاید به فراموشی سپرده شود بعضی از حکامی که در خواب غفلت به سر می‌برند و به ملت فلسطین خیانت می‌کنند بدانند که این ملت بیدار است.

وی گفت: امام میخواست این بیداری و هوشیاری با تمسک به خدای متعال و بهره گیری از کلام الهی همیشه باشد اگر طرح های مختلف مثل معامله قرن، سازش و عادی سازی را برای فراموشی ملت فلسطین مطرح کردند، اما امروز این ملت و همه ملت ها در کنارهم بیدار هستند و با طرح های مجموعه جبهه باطل استکبار جهانی امریکا، انگلیس و صهیونیست مقابله می کنند و جبهه حق با تمام توان به میدان آماده است.

فرمانده قرارگاه قدس نیرو زمینی سپاه اذعان کرد: سفارش امام راحل به جوانان عزیز در این ماه که با توکل به خدا و به بهره گیری از کلام الهی مقابل همه استکبار بایستید که به فرمایش قرآن این خانه عنکبوت سست ترین خانه است و کسانی که حکام فریب خورده که توسل به این خانه دارند باید بدانند که این فرمایش قرآن است و امت اسلامی بیدار و این سست‌ترین خانه است.

وی افزود: امروز شاهد هستیم که اسرائیل جوانان و نوجوانان عزیز فلسطین را بازداشت و به شهادت می رساند به دلیل اینکه این نوجوان بیدار است و ایمان در آن تقویت شده و با توکل به خدا و بهره گیری از کلام الهی به میدان آمده و میداند اگر کشته شود سفارش الهی است، بنابراین با تمام توان به میدان آمد و این هوشیاری و بیداری در امت اسلام اراده الهی است.

سردار کرمی تصریح کرد: انقلاب اسلامی اراده الهی است و خدای متعال اراده بر این قرار داد که ان شالله اسلام در کل دنیا فراگیر شود و جبهه باطل به رهبری امریکا، صهیونیست و انگلیس خبیث تمام طراحی ایجاد اختلاف در بین امت اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز امت اسلامی باید بیدار باشد فریب توطئه های دشمن را که بارها قرآن فرموده دشمن از هر راه و از هر دری وارد می شود مراقب باشید، چون می داند جبهه حق در حال پیشرفت است تلاش می کند در این صفوف جبهه حق اختلاف ایجاد کند.

فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بیان کرد: امروز در این ماه مبارک رمضان برای رضای الهی به درگاه الهی توسل داریم اجرای این فرمان مهم است که در عمل این فرمان را اجرا کنیم و مقام معظم رهبری فرمودند ما در جمهوری اسلامی مسئله فلسطین را یک مسئله تاکتیکی یا استراتژی سیاسی نمی دانیم بلکه مسئله عقیدتی، دل و ایمان است.

وی گفت: رهبر انقلاب فرمودند در هر کجای دنیا ملت و گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه و مقابله کند ما پشت سرش ایستاده ایم و کمکش می کنیم و هیچ ابایی از گفتن این حرف نداریم ما یقین داریم با ادامه مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می شود و بیت المقدس و مسجد الاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می گردد.

سردار کرمی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی با قدرت و قوت از این حرکت عظیم مردم فلسطین حمایت می‌کند؛ هر جایی در دنیا فریاد مظلومی بلند باشد امت اسلامی کنار آن مظلوم هستند و خدای متعال کمک کند و پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب برای نابودی اسرائیل تحقق پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/391/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان فرمانده قرارگاه قدس زمینی سپاه امت اسلامی قدرت و قوت کلام الهی امت اسلام روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما

سرلشکر  سلامی در پیامی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از تلاش‌های رسانه ملی در انعکاس عملیات وعده صادق و تبیین ، تحلیل و بازخوانی ابعاد این واقعه و نمایش پشتیبانی ملت ایران از سپاه و سایر قوای مسلح قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام به این شرح است:

«برادر ارجمند آقای دکتر پیمان جبلی

رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

عملیات " وعده صادق "جلوه عینی و شکوهمند از تحقق وعده الهی در "پیروزی حق بر باطل " و واقعه ای عظیم برای ظهور و تثبیت " قدرت اراده ملت ایران " و " نیروهای مسلح کشور " در عرصه بین المللی و فروپاشی قدرت اهریمنی و بازدارندگی تار عنکبوتی رژیم خبیث و سفاک صهیونیستی بود، که دستاوردها و پیامدهای تاریخی و راهبردی آن مایه مباهات ایرانیان غیرتمند و بلکه امت اسلامی و حق طلبان و آزادیخواهان جهان است.

بی تردید  نقش "رسانه ملی" در انعکاس این اقدام حماسی و تبیین، تحلیل و بازخوانی ابعاد و زوایای شگفت انگیز و معنادار آن در شبکه‌های مختلف ملی و برون‌مرزی صدا و سیما به ویژه نمایش حمایت‌ها و پشتیبانی‌های ملت ایران از حماسه سازی فرزندان رشید و شجاع خود در "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" و سایر قوای مسلح و نیز ارائه واکنش ها و بازتاب‌های بین‌المللی آن تحسین برانگیز و درخور تقدیر است.

بر خود وظیفه می‌دانم از مجاهدت‌های عالمانه و هنرمندانه "رسانه ملی" تحت راهبری هوشمندانه آن برادر عزیز در این صحنه باشکوه و قدرت ساز تاریخی و نیز همکاری و هم افزایی با " روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی " در این موقعیت خطیر قدردانی و سپاسگزاری نمایم.

دوام توفیق جنابعالی ، معاونین، مدیران و آحاد کارکنان شریف و رسالت آشنای سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج ) و تبعیت از تدابیر، فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای ( مد ظله العالی ) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم .»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل