Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام غبیشاوی، امام جمعه آبادان گفت : حضور مردم مقاوم آبادان در مراسم روز قدس ارزشمند و نماد را نماد طرفداری از حق و دشمنی با باطل بود چرا که انسان باید با دشمنان خدا دشمن باشد.

او روز جهامی قدس را یادگاری از حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت : اساس رژیم صهیونیستی بر جنایت است و تعبیر امام از این رژیم با عنوان غده سرطانی تعبیری دقیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه آبادان به مناسبت در پیش رو داشتن روز معلم از دولت خواست توجه ویژه ای به اصلاح ساختار آموزش و پرورش و پیگیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است داشته باشد.

این مسئول بر اهمیت به تامین مالی و معنوی قشر معلمان از سوی دولت و توجه بیش از پیش به تربیت معلم در بعد آموزشی و تربیتی در کشور تاکید کرد.

امام جمعه آبادان با تبریک روز کارگر گفت : باید مراقب بود حقوق کارگران و نیازهای آن‌ها تامین شود و همگام با فراهم شدن بستر تولید زمینه اشتغال به ویژه در بخش صنعت ایجاد شود.

حجت الاسلام غبیشاوی مبلغ فطریه برای هر نفر را 40 هزار تومان اعلام کرد و گفت :کسانی که عمده خوراک آن‌ها برنج است بر اساس فتوای مراجع تقلید باید فطریه خود را به نیازمندان دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس راهپیمایی روز جهانی قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، تقسیم سود بالا در مجامع همواره مورد توجه سهامداران قرار داشته است و حائز اهمیت بوده است، بنابراین با توجه به اهمیت این موضوع در این مطلب به زمان واریز سود چند نماد پرداخته ایم که آذرماه پایان سال مالی آن‌ها بوده است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J1r

دیگر خبرها

  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • علم‌الهدی: امامتِ سیاسی دشمن دارد و تا امروز هم این دشمنی ادامه داشته
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است