Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، استرس را دلیل اصلی نمایش ضعیف دروازه‌بان تیمش در دیدار با رایکا دانست. - اخبار ورزشی -

ایمان رزاقی‌راد درباره شکست 5 بر یک پارس جنوبی مقابل رایکای بابل، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: این نتایج برای تیم‌های بزرگ جهان هم رقم می‌خورد. روزبه سینکی (دروازه‌بان اصلی تیم) و یک بازیکن دیگر ما محروم و چهار بازیکن اصلی‌مان نیز مصدوم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی در این وضع دچار چالش می‌شود. تماشاگران رایکا هم تیم خود را تشویق می‌کردند و ما در این شرایط به چند جوان بازی دادیم. شاهین علی‌آبادی دروازه‌بان سوم ماست و برای دومین بار به میدان می‌رفت.

رایکا ما را آزار نداد!
وی با اشاره به اشتباهات سنگربان پارس جنوبی خاطرنشان کرد: دروازه‌بان ما در یک صحنه می‌توانست از محوطه شش‌قدم خارج شود که این کار را نکرد و تحت تأثیر جوّ ورزشگاه بود. یک گل از زاویه بسته به ثمر رسید که دروازه‌بان روی خط دروازه ایستاده بود و اشتباه بچگانه‌ای کرد. پس از دریافت گل اول، یکی دو موقعیت صد درصد داشتیم که آنها را از دست دادیم. در دقایق پایانی هم فرصت‌های خوبی داشتیم که تبدیل به گل نشدند. ما فوتبال کاملی ارائه کردیم و اینگونه نبود که بگوییم رایکا آزارمان داد.

شکست سنگین پارس جنوبی در بابل

 

زمین بابل برای دامداری هم مناسب نیست
سرمربی پارس جنوبی جم با انتقاد از شرایط ورزشگاه هفتم تیر بابل به تسنیم گفت:‌ زمین بابل نور خوبی ندارد و برای دامداری هم مناسب نیست! بخشی از زمین ورزشگاه تختی جم خراب بود که سازمان لیگ، چند بازی ما را در بوشهر برگزار کرد. نمی‌دانم چگونه مجوز می‌دهند مسابقات در چنین ورزشگاهی برگزار می‌شود. استادیوم هفتم تیر زمینی کوچک و غیراستاندارد دارد. من مسئولیت این شکست را می‌پذیرم، اما نمی‌توانیم با نور و زمین بجنگیم.

انتظار صعود از پارس جنوبی کاملاً بی‌جاست
رزاقی‌راد راجع به نتایج ضعیف پارس جنوبی در هفته‌های اخیر بیان کرد: همان اتفاقات ابتدای فصل برای پارس جنوبی رخ داد و چند بازیکن ما آسیب دیده‌اند. پارس لیگ دویی بسته شده است و فقط پنج بازیکن ما در لیگ دسته اول به میدان می‌رفتند. انتظار صعود کاملاً بی‌جاست و ما به دنبال حفظ تیم در لیگ یک و سپس آموزش بازیکنان بودیم. اگر قهرمان شویم، امکانات صدرنشین‌ها زیر سؤال می‌رود. پارس به شخصیت موردنظر نرسیده است و باید بازیکنان باتجربه‌ای جذب کنیم.

مربی و دروازه‌بان پارس جنوبی به حراست فدراسیون فوتبال احضار شدند

 

قرارداد دروازه‌بان ما 130 میلیون تومان است
وی درباره احضار دروازه‌بان و مربی پارس جنوبی جم تصریح کرد: از حراست فدراسیون فوتبال با من تماس گرفتند و گفتند فردا (شنبه) با علی‌آبادی به فدراسیون برویم. دروازه‌بان ما زیر 23 سال بوده و قرارداد 130 میلیون تومانی بسته است. او به خاطر محرومیت سینکی و مصدومیت دروازه‌بان دوم ما به میدان رفت. پس از شیوع کرونا، تماشاگری به ورزشگاه نمی‌رفت و هواداران بابلی به نرده‌های ورزشگاه چسبیده‌اند.

اگر دروازه‌بانی بخواهد تبانی کند، خودش را با دریافت پنج گل خراب نمی‌کند
سرمربی پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا دروازه‌بان تیمش با عوامل باشگاه رایکا تماس داشته است یا خیر، عنوان کرد: دروازه‌بان سوم ما برای دومین بار بازی می‌کرد و از چهره او فهمیدم که استرس گرفته است. علی‌آبادی تمام تلاش خود را کرد، اما تحت استرس و فشار بود و صحبت از تبانی یک شایعه است. من مشاهدات خودم را می‌گویم و از سایر مسائل خبر ندارم. اگر کسی تبانی کند، یک یا دو سوتی می‌دهد و بعید می‌دانم خودش را با دریافت پنج گل خراب کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال رایکا بابل لیگ دسته اول پارس جنوبی جم تیم فوتبال رایکا بابل لیگ دسته اول پارس جنوبی جم پارس جنوبی جم دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های لیگ برتر به روز‌های حساس خودش رسیده و در یکی از مهم‌ترین مسابقات این فصل، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت شاهد تقابل تراکتور و استقلال در تبریز خواهیم بود. مسابقه‌ای که در تعیین تیم قهرمان و سهمیه تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان فوق العاده حائز اهمیت تلقی می‌شود و اساساً یکی از دلایل تغییر کادر فنی تراکتور نیز دقیقاً همین بحث است، چون تبریزی‌ها نمی‌خواهند مجال حضور در لیگ قهرمانان را به همین راحتی از دست بدهند.

آن‌ها به دنبال فراهم کردن شرایطی برای استفاده از یحیی گل‌محمدی هستند و تا قبل از تحقق این امر، فعلاً به صورت موقت حمید مطهری را مسئول فنی تیم خودشان کرده‌اند. مربی که سابقه همکاری با یحیی در پرسپولیس را دارد و البته خودش به عنوان سرمربی هم به مصاف استقلال رفته است، اما کارنامه‌اش مقابل آبی‌پوشان پایتخت در مقام سکاندار، فقط ناکامی بوده و او موفق به پیروزی برابر استقلال نشده است.

حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تاکنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، همه چیز برایش به معنای واقعی کلمه عوض خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استراحت علیرضا حقیقی بعد از ۲۵ بازی
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • مورایس مسلمان شده؟ / ماجرای مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش + عکس و فیلم
  • سرمربی سپاهان مسلمان شده؟/اعلام خبر مسلمان شدن سرمربی سپاهان از زبان خودش +عکس و فیلم
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت