Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ضمن شرکت در راهپیمایی باشکوه روز قدس گف:  مردم مظلوم فلسطین دهه‌هاست زیر ظلم و ستم صهیونیست‌ها قرار دارند و جریان مقاومت در جهان اسلام را جریانی پویا، زنده و رو به جلو خواند.

اژه ای گفت: حضور باشکوه مردم در اقصی‌نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس، روحیه انقلابیون و نیرو‌های جریان مقاومت فلسطینی را افزایش خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته اژه ای امروز در شرایطی قرار داریم که علی‌رغم نزدیکی زوال و هزیمت صهیونیست‌ها، برخی کشور‌های مرتجع در پی عادی سازی روابط خود با این رژیم غاصب و جنایتکار هستند لذا مردم حق‌طلب و ظلم‌ستیز در سراسر جهان به ویژه ایران اسلامی در پاسداشت روز قدس، این میراث ارزشمند امام راحل، با شکوه و عظمت بیشتری در راهپیمایی شرکت به هم رساندند تا پیام حمایت همه‌جانبه خود از مردم مظلوم و مقاوم فلسطین را فریاد بزنند و به گوش جهانیان برسانند.

رئیس دستگاه قضا گفت: فلسطین عزیز و مردم مقاوم و سرافراز آن به جهانیان ثابت کردند که جریان مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیستی زنده و پابرجاست و بدون تردید حضور باشکوه مردم در اقصی‌نقاط جهان به ویژه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس بر روحیه انقلابیون و نیرو‌های جریان مقاومت فلسطینی خواهد افزود و انگیزه آن‌ها را برای آزادسازی قدس شریف و شکست دادن صهیونیست‌های غاصب دوچندان خواهد کرد.

اژه ای گفت: شواهد بیانگر آن است که رژیم صهیونیستی رو به زوال و نابودی است لذا اقدام نابخردانه برخی حکام و سردمداران مرتجع منطقه‌ای در عادی‌سازی روابط با این رژیم منحوس از هر جهت غیرمعقول است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای پیام حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امسال را حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت اسلامی در این سرزمین مقدس دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز قدس اژه ای قوه قضاییه حضور باشکوه مردم ایران اسلامی جریان مقاومت اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند

دریافت 7 MB کد خبر 6097124

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • تصاویری از حضور باشکوه مردم ایلام در تشییع «محمد شفیع فیضی زاده»
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام