Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@02:38:04 GMT

امام جمعه رودان:رژیم صهیونیستی زمین گیر و رو به نابودی است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۸۸۱۸

امام جمعه رودان:رژیم صهیونیستی زمین گیر و رو به نابودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز رودان با اشاره به اهمیت روز قدس گفت: همانطور که در روایات متعدد آمده است  هر کجا که ظالمی ظلم میکند  باید با او دشمن بود.

دری ادامه داد: روز قدس دستاوردهای بزرگی همچون نجات قدس شریف از تنهایی بین المللی را در پی داشته است و با زنده نگه داشتن این روز به دنیا خواهیم فهماند که فلسطین همچنان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رودان گفت: بیداری اسلامی دیگر دستاورد روز قدس است و همه کشورهای مسلمان فهمیدند که باید در میدان باشند.

دری افزود: اکنون ۱۳ میلیون جمعیت فلسطین بدنبال احیای کشور خود هستند.

وی ادامه داد: بزودی زود شاهد نابودی اسراییل خواهیم بود و آن کشورهایی که با اسرائیل غاصب هم‌پیمان شدند که اتفاقا برخی از آنها عرب زبان اند آگاه باشند که در خون شهدای مظلوم فلسطین شریک اند. 

وی تصریح کرد: امروز شاهد آسیب پذیری رژیم صهیونسیتی در بخش های مختلف نظامی و فناوری هستیم و آنان با اقتصاد آشفته و عدم انسجام داخلی آنان ، اختلاف جناح های سیاسی و مهاجرت مردم شان بهم ریخته اند.

دری در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز بزرگ داشت مقام معلم گفت: مقام معلم نزد خداوند متعال از جایگاه بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: همواره در احادیث و روایات تاکید شده است که آن کسانی که بدنبال ترویج علم هستند ارزش و جایگاه بالایی برخوردارند و علم است که به انسان ارزش می دهد.

وی گفت: احترام، تعظیم و تواضع در مقابل استاد آنچنان  اهمیت دارد که پیامبر اسلام فرموده اند احترام به استاد احترام به خداوند است.

دری افزود: جامعه باید قدر دان معلم باشد تا آنها انگیزه لازم را داشته باشند.

وی به روز شوراهای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: شوراهای نقش انکار ناپذیری در آبادانی شهرها و روستاها دارند.

دری با اشاره به فرا رسیدن فصل برداشت لیمو از مسوولان امر خواست برای ثبات قیمت این محصول مهم منطقه و دست رنج باغداران تلاشگر رودان برنامه ریزی صحیح و مناسبی را انجام دهند.

وی ثبات قیمت این محصول را موجب رونق اقتصادی و معیشتی برای اقشار مختلف مردم شهرستان دانست.

انتهای پیام/88059

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان نماز جمعه حجت الاسلام دری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که حملات ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در غزه وارد دویست و دوازدهمین روز خود شده و بیش از ۳۴ هزار شهید و بیش از ۷۷ هزار مجروح که بیشتر آنها زن و کودک هستند، بر جای گذاشته و حملات خشونت‌آمیزش به نوار غزه ادامه دارد، یورش‌ها به مناطق مختلف کرانه باختری هم شدت یافته است.

شبکه خبری الجزیره گزارش بامداد یکشنبه گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، اردوگاه‌های البریج و المغازی در مرکز غزه و جنوب محله الزیتون در شرق غزه، دیرالبلح و محله السلام در شرق رفح واقع در جنوب این منطقه را بمباران کردند.

در کرانه باختری هم، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی هم به شهرک بیت امر در شمال الخلیل واقع در کرانه باختری یورش بردند.

همچنین، گزارش‌های خبری حاکیست که جوانان فلسطینی شنبه شب با نظامیان اشغالگر اسرائیلی در شهرک بیت فوریک در شرق نابلس درگیر شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

کد خبر 6096737

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • منابع مصری: توپ در زمین اسرائیل است
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی نشان از افول و نابودی زودهنگام این رژیم دارد