Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه اردبیل گفت: این بزرگ‌ترین غرور ملت ماست و ما به کسانی که در برابر ظلم و ستم قرار می‌گیرند باید اعلام کنیم که در اردوگاه ظالم نیستیم و ظلم و استبداد را قبول نخواهیم کرد. - اخبار استانها -

آیت‌‌الله سیدحسن عاملی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: ملت ایران اسلامی بصیرترین ملت دنیا است چرا که غیرت ملی و دینی دارد و با مقاومت در برابر استکبار به یک ملت مثال‌زدنی تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز ملت ایران اسلامی و مردم استان اردبیل واقعاً شاهکاری بزرگ را در تاریخ اسلام رقم زدند و حضور باشکوه ملت ایران و مردم استان در راهپیمایی روز قدس این موضوع مهم را کاملاً مشهود کرده است که ابتدا و انتهای آن قابل مشاهده نیست.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: ما باید اثبات بکنیم که اهل روزه هستیم این اقتضای روزه است، اثبات بکنیم که اهل نماز هستیم، این اقتضای نماز است، اثبات کنیم که اهل عاشورا هستیم و این اقتضای عاشورا است.

امام جمعه اهواز : منزوی شدن رژیم صهیونیستی یکی از برکات روز قدس است برگزاری روز جهانی قدس در دمشق فرمانده قرارگاه قدس سپاه: نظام اسلامی با قدرت و قوت از حرکت عظیم مردم فلسطین حمایت می‌کند

عاملی اظهار کرد: رژیمی که 75 سال است خون به پا می‌کند و خونریزی می‌کند و هیبت مسلمان را شکسته و در حال تثبیت آن است و به عنوان ژاندارم منظقه مدیریت خاورمیانه را به دست بگیرد و با تدارک دیدن خطرناک‌ترین توطئه‌ها ذلت مسلمانان را می‌خواهد حتمی کند، در چنین شرایطی وظیفه مسلمانان مشخص است و اگر کسی به مسئولیت انسانی و شرعی خود عمل نکند جوابی در برابر خداومد متعال نخواهد داشت.

وی تصریح کرد:  این بزرگ‌ترین غرور ملت ماست و ما به کسانی که در برابر ظلم و ستم قرار می‌گیرند باید اعلام کنیم که در اردوگاه ظالم نیستیم و ظلم و استبداد را قبول نخواهیم کرد.

انتهای پیام/132/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملت ایران امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۸۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا با اشاره به مصوبه مجلس سنا برای کمک ۲۶ میلیارد دلاری به رژیم صهیونیستی تصریح کرد: «کمک به اسرائیل، آن را قادر می‌سازد تا با حملات ایران و عوامل آن مقابله کند.»

وی افزود: «بسته کمک نظامی به اسرائیل کمک می‌کند کمبود خود را جبران کند.»

جیک سالیوان افزود: «بایدن با یک کودک آمریکایی که توسط حماس بازداشت و در ماه نوامبر آزاد شده بود، ملاقات کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «حمایت تصویب شده توسط کنگره به جایگزینی مهمات دفاع هوایی در اسرائیل کمک خواهد کرد.»

مشاور امنیت ملی آمریکا ادامه داد: «ما تعهداتی از اسرائیل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه دریافت کردیم. ما برای آزادی گروگان‌ها در غزه تلاش می‌کنیم.»

وی همچنین به مساله کشف گور‌های دسته جمعی در اطراف بیمارستان‌های غزه اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های مربوط به گور‌های دسته جمعی در غزه بسیار نگران کننده است.»

دستگاه دفاع مدنی نوار غزه روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد اجساد کشف شده از گور جمعی که روز شنبه پس از خروج نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان «ناصر» واقع در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شده بود، به ۲۸۳ جسد افزایش یافته است.

آفریقای جنوبی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تصمیمات دیوان دادگستری بین‌المللی را نادیده گرفته و به جنگ خود علیه غزه ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • امریکا : به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند!