Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@05:02:47 GMT

تکیه بر اسرائیل تکیه بر بادکنک در حال انفجار است

تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۹۹۲۶۰

تکیه بر اسرائیل تکیه بر بادکنک در حال انفجار است

به گزارش خبرنگار مهر، جواد رئیسی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه روز قدس کازرون اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی با ارابه‌های مرگ و وحشت سرزمین‌های مقدسی را به اشغال خود درآورده و برای هر وجب از این خاک غصب شده خون‌های مظلومانی از کودک و زن و هر انسان بیگناه دیگر را بر زمین ریخته است.

وی افزود: مسئله فلسطین نه مسئله آب و خاک مردم این سرزمین؛ بلکه مسئله جهان اسلام است چرا که فلسطین پاره تن امت اسلام است و این امت اسلامی هستند که باید به یاری فلسطین بشتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشجوی انقلابی در بخش دیگری از سخنانش گفت: هر انسان آگاه و آزاده ای در جهان، مدافع فلسطین است و امروز دو قطب و دو جبهه در جهان باید تعریف کرد؛ جبهه کفر و ظلم که رژیم نامشروع اسرائیل را زاییده و پرورش داده و جبهه حق و آزادی که در حمایت از فلسطین به مبارزه برخاسته است.

این فعال دانشجویی با اشاره به زوال رژیم صهیونیستی گفت: امروز بشریت بیدار شده و ندای مظلومیت مردم فلسطین را می‌شنود و بوق‌های رسانه‌ای صهیونیستی دیگر نمی‌توانند به اغواگری و هوچی گری بپردازند بر همین اساس است که وضعیت این رژیم نسبت به یک دهه قبل به سمت زوال و نابودی رفته است.

رئیسی اظهار داشت: امروز به یمن مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت، ما در پشت مرزهای این رژیم غاصب ایستاده ایم و لرزه به هیمنه پوشالی شأن انداخته ایم. آنها، امروز از فرط زبونی و خواری به دنبال رسانه‌ای کردن و هویدا شدن روابطشان با دول مرتجع و خودباخته عربی هستند تا شاید آبروی از دست رفته شأن را بازیابی کنند اما این خیالی باطل است.

وی افزود: امروز، ایادی رژیم غاصب و کودک کش در هر کشوری در خاورمیانه نباید روی آرامش ببیند و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی و دستگاه دیپلماسی نباید بگذارند کشورهای همسایه تبدیل به مامن امنی برای این کفتارصفتان شود.

این دانشجوی بسیجی با تاکید بر برگزاری انتخابات آزاد در فلسطین اظهار کرد: اکنون که مدعیان حقوق بشر و دموکراسی در مقابل این اشغالگری‌ها و جنایت‌های ضد بشری کتمان حق کرده و با این رژیم غاصب همکاری می‌نمایند و حاضر نیستند با نسخه انتخابات آزاد سرنوشت این ملت مظلوم را بر کشورشان تعیین کنند، بر دولت‌ها حامی فلسطین واجب است که این مردم مظلوم را به سلاح‌ها و تسلیحات لازم مجهز کنند تا بتوانند حق از دست رفته خود را از چنگال صهیونیست‌های غاصب بستانند و یا آنها را وادار به برگزاری انتخابات آزاد کنند.

وی خطاب به دولتهای عربی سرسپرده به جهان غرب گفت: متأسفانه برخی دولت‌های مزدور و یا مرعوب عربی که راه حل مساله فلسطین را سازش و تعامل با این رژیم می‌دانند، باید بدانند که تکیه دادن و یادگاری نوشتن روی دیوار این رژیم صهیونیستی همانند تکیه دادن و یا یادگاری نوشتن بر روی بادکنک است که موج و صدای انفجار نابودیش شما را هم درخواهد نوردید. پس هوشیارانه و آگاهانه با ندای مظلومانه مردم فلسطین همراه شوید که به حول و قوه الهی نصرت و پیروزی نزدیک است و این وعده صادق خداوند در قرآن است.

کد خبر 5478875

منبع: مهر

کلیدواژه: کازرون جواد رییسی روز قدس 1401 روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه ماه رمضان 1401 فلسطین ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه قزوین گرگان رژیم صهیونیستی رژیم غاصب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است

حنفی وردک معاون دفتر سیاسی طالبان در قطر با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ‌‏جنایات جنگی و ضد بشریت رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت‌های نظامی و مالی کاخ سفید، نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است.

وی افزود: اعتراضات مردم در آمریکا، اروپا و استرالیا در دومین هفته با حمایت از فلسطین شدت گرفته‌ است اما از سوی دیگر مدعیان دروغین آزادی بیان با معترضان برخورد غیر قانونی می‌کنند. 

طالبان پیش از این نیز از شورای امنیت و کشورهای تأثیرگذار خواسته بود تا فراتر از قطعنامه‌ها، برای جلوگیری از نسل‌کشی مردم فلسطین گام‌های عملی بردارند و راه‌های عادلانه برای حل اساسی قضیه فلسطین جستجو کنند.

وزارت خارجه طالبان چندی قبل در بیانیه‌ای اعلام کرده بود پیدا شدن اجساد شهدا از محوطه بیمارستان «ناصر» که در میان‌شان زنان و کودکان نیز هستند، بیانگر مظلومیت مردم بی‌دفاع فلسطین، عدم پایبندی رژیم اشغالگر صهیونیستی به قوانین و مقررات بین‌المللی و همه ارزش‌های انسانی و بی‌تفاوتی و چشم‌پوشی جامعه بین‌الملل به جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی است.

این بیانیه تاکید کرده بود افغانستان از مبارزه حق‌طلبانه مردم فلسطین حمایت کرده و از انسان‌های آزاده در سراسر جهان می‌خواهد تا برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی تلاش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم