Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با مراسم روز جهانی قدس مردم شریف و ولایت مدار شهرستان پردیس از بخش های جاجرود، بومهن و مرکزی پردیس و روستاهای اطراف در راهپیمایی امروز شرکت داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران،  آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور مردم و مسئولین شهرستان پردیس در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی شرکت داشته و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل سر دادند و به نشانه انزجار از انها  در مقابل مصلی نماز جمعه پرچم آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در مراسم امروز پس از راهپیمایی و حضور مردم شهرستان پردیس برای اقامه نماز در مصلی، ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان با محکوم کردن اقدامات این کشورها و سالها تبعیض و دشمنی با ملت مظلوم فلسطین گفت:  مردم همه کشورهای مسلمان در آخرین جمعه ماه رمضان  برای دفاع از فلسطینی ها می آیند و حمایت خودشان را از قدس شریف اعلام می دارند.

 وی  به سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: امام عزیز ما فرمود مسئله فلسطین مسئله اول جهان است و الحمدالله شاهد حضور پویا و پر شور مردم در روز قدس هستیم.

 فرمانده سپاه شهرستان پردیس همچنین اظهارداشت: در شرایطی که رژیم منحوس صهیونیستی با آزارها و کودک کشی های خود تلاش می‌کند مسجد الاقصی را تقسیم زمانی و مکانی کند رزمندگان مقاومت و مجاهدین فلسطینی افراطیان را با مجاهدت های خود مغلوب کرده و ترس بر اندام آنها انداخته‌اند.

 گرمابدری تاکید کرد: آزادی قدس نزدیک است به شکست رژیم صهیونیستی منتهی می شود و مردم شریف ایران و مردم همیشه در صحنه شهرستان پردیس امروز با حضور انقلابی خودشان مجدد تجدید بیعت کردند و اعلام داشتند برای مبارزه و عدالت جویی خواهند ایستاد و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل از زبان ما نخواهد افتاد.

 فرمانده سپاه شهرستان پردیس خطاب به جمعیت حاضر در مراسم گفت: مردم انقلابی وعده الهی نزدیک است و امام ما و حضرت ما و نایب امام زمان فرمودند اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز ما همه چشم انتظاریم آن هستیم  تا در کنار قدس شریف نماز را به امامت ایشان در مسجد اقصی اقامه کنیم .

 وی خاطر نشان شد: ما امروز افتخار می کنیم که بعنوان سربازان ولایت مانند شهیدحاج قاسم سلیمانی در این مسیر پر سعادت که شهدای ما قرار داشتند ثابت قدم خواهیم بود و افتخار سربازی خواهیم داشت.

 در پایان مراسم مردم با سردادن شعار مجدد به بیعت و حمایت با مردم فلسطین پرداختند و برای اقامه نماز جماعت در مسجد الغدیر حاضر شدند.

در مراسم امروز حضور جوانان و ورزشکاران بخوبی محسوس بود و هیات های ورزشی شهرستان با لباس های فرم خود در مراسم حضور پیدا کردند و جوانان با شور فراوان و پرچم بدست شعار علیه کشورهای مستکبر و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین سر می‌دادند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۹۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست. سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به ۷ دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشور‌های غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه‌های آمریکا ابراز می‌کنیم و یورش سرکوبگرایانه نیرو‌های پلیس را به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحسن دانشگاهیان در آن کشور محکوم می‌کنیم. خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمانه دوا نخواهد کرد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • رهایی: دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • دانشگاهیان آزادی‌خواه در سراسر دنیا به پا خاسته‌اند
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • (ویدئو) حضور پرشور مردم در کنار تالاب هامون