Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران_ایرنا_وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با وزیر آموزش و تربیت جمهوری عربی سوریه از اراده جدی ملت و دولت ایران برای گسترش روابط آموزشی با کشور سوریه خبر داد.

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری با تبریک فرارسیدن ایام عید سعید فطر و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان برای همه مسلمانان جهان، با اشاره به پیوندهای عمیق دینی و فرهنگی بین دو ملت ایران و سوریه اظهار کرد: پس از ۲ سال از بسته شدن مدارس در ایران به دلیل شیوع ویروس کرونا، هم اکنون تمامی مدارس در کشور ما بازگشایی شده است و دانش آموزان به کلاس‌های درس بازگشته‌اند و خود را برای امتحانات پایان سال تحصیلی آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش افزود: ۲ کشور ایران و سوریه باید در زمینه آموزش و پرورش همکاری‌های مشترکی داشته باشند و باید تبادل دانش آموز و معلم بین دو کشور اتفاق بیفتد و در جشنواره‌های علمی و پژوهشی یکدیگر شرکت کرده و به تبادل دانش و اطلاعات اقدام کند.

نوری با بیان اینکه ملت و دولت ایران اراده جدی دارند تا روابط در حوزه‌های مختلف با سوریه برقرار شود، اظهار کرد: هم اکنون هم این روابط در حوزه‌های مختلف وجود دارد و ضروری است تا در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش هم شکل گیرد.

در ادامه این گفتگوی تلفنی، وزیر آموزش و تربیت جمهوری عربی سوریه با دعوت از وزیر آموزش و پرورش کشورمان برای سفر به سوریه، گفت: ملت و دولت سوریه اعتقاد دارند که روابط بین وزارتخانه‌های آموزش و پرورش دو کشور باید گسترش و توسعه یابد و این نوع روابط است که برای نسل‌های آینده به طور ماندگاری ادامه دار خواهد ماند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: بازگشایی مدارس ، یوسف نوری ، دانش‌آموزان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازگشایی مدارس یوسف نوری دانش آموزان وزیر آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بیست و یکمین اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری‌های شانگهای با وزیر دفاع چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار با قدردانی از مواضع و دیدگاه‌های دولت چین در قبال تحولات منطقه به‌ویژه محکومیت حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران گفت: تنش‌های اخیر در منطقه و شرایط اسفناک غزه نتیجه اقدامات بی ثبات ساز آمریکا در منطقه و حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به چین و امضای برنامه جامع مشارکت همکاری‌های دوطرف افزود: برای حل مسائل امنیتی منطقه‌ای و بین‌المللی، همکاری و همگرایی بیشتر طرفین ضرورت دارد.

وزیر دفاع چین در این دیدار با اشاره به تحولات منطقه غرب آسیا، حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و گفت: این عمل ناقض حقوق بین الملل است و ما از حق مشروع ایران در پاسخ به این اقدام حمایت می‌کنیم.

وزیر دفاع چین با دعوت از وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران جهت شرکت در کنفرانس امنیتی پکن بر تداوم همکاری‌ها تاکید کرد.

وزیر دفاع چین در این دیدار خواستار آتش‌بس در نوار غزه و ارسال کمک‌های بشردوستانه به آن منطقه شد.

وزیر دفاع چین همچنین بر گسترش روابط دفاعی و نظامی با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع ایران: آماده گسترش همکاری های نظامی هستیم
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین بر گسترش روابط نظامی
  • تاکید وزرای دفاع ایران و چین به گسترش روابط نظامی با ایران
  • برگزاری اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا نماد اراده طرفین برای گسترش روابط اقتصادی است
  • اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا، اراده طرفین بر گسترش روابط اقتصادی
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود