Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد هواداران شهرداری گرگان با وجود رای کمیته‌انضباطی بیشتر از حد مجاز هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار سوم فینال لیگ‌برتر بسکتبال امشب در سالن بسکتبال آزادی در جریان است تا دومین پیروزی از سه بازی برای ذوب‌آهن اصفهان یا شهرداری گرگان به‌دست بیاید.

این دیدار که با حواشی عجیبی آغاز شد و کم‌لطفی و ناعدالتی فدراسیون بسکتبال فقط برای ذوب‌آهن و هوادارانش به‌وجود آمد اما سکوی متعلق به طرفداران گرگانی به‌طور کامل پر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از آغاز بازی سوم رأی عجیب کمیته‌انضباطی مربوط به فینال دوم همراه با حکم‌هایی عجیب آمده بود.

اما موضوع جالب توجه درباره رأی کمیته‌انضباطی، بخش دوم جریمه تیم شهرداری گرگان بود که به‌علت درگیری هوادارانش با هواداران ذوب‌آهن، اعلام شده بود تعداد هواداران گرگانی باید ۱۵۰ نفر کمتر از ظرفیت باشد.

این حکم اما تا به‌این لحظه در بازی اجرا نشده و هواداران گرگانی تمام ظرفیت جایگاهشان را پر کرده‌اند. اتفاقی که باز هم در ادامه رفتارهای عجیب فدراسیون جای تعجب دارد.

عجیب‌تر اینکه هواداران شهرداری گرگان جواد داوری رئیس فدراسیون را نیز تشویق کردند.

کد خبر 571789

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن اصفهان بسکتبال لیگ برتر بسکتبال تیم بسکتبال ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته انضباطی شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، چهار بازیکن برای ارائه توضیحات در خصوص اتفاقات مرحله یک چهارم پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

 شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفری و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • باخت سنگین شهرداری در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • خواب آلودگي راننده پژو جان پاکبان گرگاني را گرفت 
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا