Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خلیج فارس ایران گفت: اطمینان می‌دهم که پرچم ایران عزیز را بر فراز امواج خروشان خلیج تا ابد فارس تا بی‌کران اقیانوس‌ها در اهتزاز نگاه داشته و به هیچ قدرتی اجازه ناامن کردن منطقه را نخواهیم داد.

متن پیام امیر دریادار شهرام ایرانی به شرح زیر است:                                                                                                               

روز ملی « خلیج فارس» امتداد هویت تاریخی و تمدن دیرپای سرزمینی است که بر شالوده مستحکم فرهنگ و هنر مردمان ایران زمین استوار شده تا پهنه نیلگون خلیج همیشه فارس، غیرقابل انکارترین سند هویتی در جهان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرانه‌های این مرز پر گهر متأثر از فرهنگ عمیق و اصیل ایران سرفراز اسلامی است که وجه برجسته و ارزشمند آن، زیست فرهنگی و هنرمندانه مردمان این خطه با جهان خارج از آن را با شکوه‌تر و نمودهای تازه آن را غنی‌تر از همیشه به جهانیان عرضه می‌کند.

اینک این مروارید سراسر آبی و نگین انگشتری ایران زمین به کانون تقابلی تمدن ایرانی- اسلامی و مرکز ثقل شکل‌گیری قدرت دریایی جبهه مقاومت در برابر هجمه‌های استکبار جهانی به سرکردگی دولت تروریست‌پرور ایالات متحده آمریکا بدل گردیده است.

بدون تردید امروز با تکیه‌بر قدرت دریایی و اعتبار خودساخته نیروهای مسلح پر افتخار ج.ا.ایران بویژه ظرفیت‌های فراوان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، می‌توان خلیج فارس را به عنوان سر پل مهم احیاء تمدن نوین دریایی ایران بزرگ اسلامی معرفی نمود.  

اینجانب به نیابت از تمامی همکاران دریادلم در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر بر نصف‌ النهار بیداری، به ملت صبور و مقاوم ایران اطمینان می‌دهم که به پاس رشادت و جانفشانی شهدای گرانقدر این سرزمین، پرچم سه رنگ ایران عزیز را بر فراز امواج خروشان خلیج تا ابد فارس تا بی‌کران اقیانوس‌ها در اهتزاز نگاه داشته و به هیچ قدرتی اجازه نا امن کردن منطقه را نخواهیم داد و با بصیرت از این میراث ارزشمند صیانت خواهیم نمود.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار شهرام ایرانی/ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر ایرانی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۰۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران

ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد. ما به خلیج فارس تنها به عنوان بخشی از سرزمینمان نگاه نمی‌کنیم، بلکه خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ماست به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079052 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • هدف استعمار فرانو تسلط بر مغز جوانان است
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس