Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مراسم که شامگاه جمعه با حضور محسن منصوری استاندار تهران ، حمید زمانی معاون استاندار و فرماندار ویژه ری، امام جمعه موقت ورامین، مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین و دیگر مسئولان و خیران برگزار شد، مسئولان و خیران نیک اندیش با اهدا کمک‌های نقدی و کالایی زمینه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و حمایت از خانواده های آن ها را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن منصوری استاندار تهران که به عنوان میهمان ویژه این مراسم حضور داشت، تسهیلات ۲۰ میلیارد ریالی قرض‌الحسنه را برای حمایت از خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ورامین اعطا کرد. 

همچنین مسئولان و خیران نیز کمک های نقدی و کالایی خود را برای آزادی و حمایت از خانواده های زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ورامین اهدا کردند.

ایجاد درآمد های پایدار برای خانواده های زندانیان ، هدف اصلی این انجمن است

حسن شاهسون مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین‌ در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از موضوعاتی که این انجمن در راس برنامه ها قرار  داده است و به صورت جدی آن را پیگیری می کند، توانمندسازی خانواده های زندانیان است که تنها با ایجاد شغل و آموزش صورت می گیرد.

وی افزود: طبق هماهنگی ها با ایجاد مرکز کارآفرینی که خانواده های زندانیان در آنجا حضور پیدا کرده و ۲۰۰ نفر در آن مشغول به کار می شوند ، ضمن توانمند سازی خانواده ، نسبت به آموزش خانواده ها به آن حرفه نیز اقدام شود.

این مسئول ضمن بیان راهکاری برای افرادی که امکان حضور در مرکز کارآفرینی را ندارند، اظهار داشت: به دلایل مختلف برخی افراد از خانواده های زندانیان امکان حضور در مرکز کارآفرینی برای آن ها وجود ندارد که برای این موضوع تدبیری اندیشیده است و با ایجاد بستری در قالب کار در منزل ، نسبت به توانمند سازی و آموزش خانواده ها پرداخته می شود.

شاهسون یادآور شد  : این انجمن علاوه بر حمایت از خانواده های زندانیان ، بر برقراری صلح و سازش بین شاکی و زندانی تاکید می کند و تمامی سعی و تلاش انجمن بر برگرداندن فرد به آغوش گرم خانواده است در صورتی نیز خیرین انجمن با قبول پرداخت هزینه ها ، نسبت به آزاد سازی زندانی اقدام می کنند.

مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین  خاطر نشان کرد : هر ساله مراسمی خیرخواهانه در قالب گلریزان برگزار می شود که امسال نیز در ایام ماه مبارک رمضان این مراسم با حضور استاندار محترم ، دیگر مسئولان و خیران برگزار شد.

انجمن حمایت از خانواده های زندانیان شهرستان ورامین ، ۱۸۰ خانواده زندانیان حرائم غیر عمد را تحت پوشش دارد و به آن ها خدمت رسانی می کند.

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است.

برچسب‌ها جرائم غیرعمد آزادی زندانیان ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جرائم غیرعمد آزادی زندانیان ورامین جرائم غیرعمد آزادی زندانیان ورامین حمایت از خانواده های زندانیان مسئولان و خیران شهرستان ورامین زندانیان جرائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان افزود: در راستای رایزنی های مستمر با خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد، با حضور پزشکی که یکی از فرزندان شهدای والا مقام استان است بخشی ازبدهی ۳۷۰ میلیون ریالی یکی از زندانیان پرداخت  تا وی از زندان آزاد شود.

علی عباس فلاحتی مطلق افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم نیستند بر اثر اشتباه غیر عمد و یا بدهکاری مالی وارد زندان شده که نیازمند کمک و مساعدت خیران نیکوکار هستند.
وی از مردم و خیران خواست برای کمک به این گونه زندانیان اهتمام ویژه داشته باشند.

ساختمان ستاد دیه برای جذب کمک های مردمی جنب درب شرقی مصلی امام خمینی یاسوج واقع شده است.
همچنین مردم می توانند وجوهات نقدی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را به شماره کارت بانک ملی۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۶۳۳۳  واریز کنند.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی