Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق تنیس جهان به دلیل ورشکستگی به زندان محکوم شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بوریس بکر ستاره سابق تنیس دنیا که سال‌ها با پرچم آلمان در میادیان مختلف به افتخارات بسیاری دست یافت، به دلیل پنهان کردن دارایی‌های خود در تلاش برای جلوگیری از پرداخت بدهی‌هایش، به دو سال و نیم سال زندان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس قوانین ورشکستگی بریتانیا قهرمان 6 دوره رقابت‌های گرنداسلم در ارتباط با ورشکستگی‌اش در سال 2017 بر اساس چهار اتهام، محکوم شده است.

حکم او در دادگاه سلطنتی Southwark در لندن پایتخت انگلیس صادر شده؛ جایی که دادستان پرونده به هیئت منصفه اعلام کرده که بکر از سال 2012 در بریتانیا زندگی می‌کند و تلاش برای دور زدن قانون ورشکستگی را داشته است. دادستان پرونده گفته که مرد شماره یک سابق جهان در این موضوع عمداً و غیر صادقانه عمل کرده است.

بکر 5 سال قبل ورشکسته شد و تقریباً 50 میلیون پوند به طلبکارانش بدهی داشت. حالا در پرونده‌ای که وی محکوم شده، در چهار مورد مجرم شناخته شده است که می‌توان به انتقال صدها هزار پوند از حساب تجاری خود، عدم اعلام ملک در آلمان به ارزش 1.3 میلیون پوند، پنهان کردن 710 هزار پوند، یک وام بانکی و 75 هزار سهم در یک شرکت فناوری اشاره کرد.

بکر 54 ساله که سابقه ریاست انجمن تنیس آلمان را نیز تا قبل از سال 2020 بر عهده داشته، در دوران حرفه‌ای طی سال‌های 2013 تا 2016 مسئولیت هدایت نواک جوکوویچ را بر عهده داشت و به همراه این تنیسور سرشناس 25 افتخار مختلف کسب کرد. وی که تورها و مسابقات بزرگ بسیار روی به افتخار دست یافت، در المپیک 1992 بارسلون توانسته بود به مدال طلا در بخش دوبل برسد.

پاسخ انگلیس به پرسشی درباره پذیرش روس‌‌ها در تنیس ویمبلدون

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی