Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ فاتحی گفت:طبق رسم دیرینه مردم و جهت زیارت اهل قبور درب‌های آرامستان بهشت محمدی در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان جهت زیارت اهل قبور باز است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر امکان زیارت اهل قبور در اعیاد وجود نداشت، ولی امسال برای عید نوروز شهروندان توانستند با رعایت پرو تکل‌های بهداشتی به زیارت اهل قبور بیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می گوید: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان هستیم تمهیدات لازم جهت زیارت اهل قبور صورت گرفته و شهروندان می‌توانند در آستانه عید سعید فطر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه کنند.

فاتحی گفت: با هدف کاهش ترافیک در داخل محوطه آرامستان بهشت محمدی از ورود خودرو‌های شخصی به داخل محوطه آرامستان جلو گیری بعمل خواهد آمد.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت:با هماهنگی با سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و در راستای رفاه حال شهروندان بویژه افراد سالخورده چندین دستگاه تاکسی و ون بصورت رایگان نسبت به جابجایی و انتقال شهروندان به قطعات بالاتر اقدام خواهند نمود.

به گفته فاتحی با هماهنگی انجام شده با خدمات شهری شهرداری مناطق تمامی محوطه آرامستان بهشت محمدی رفت و روب خواهد شد و تمامی پرسنل این سازمان در این ایام در آماده باش کامل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهشت محمدی آرامستان ها زیارت اهل قبور آرامستان بهشت محمدی جهت زیارت اهل قبور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، اظهار داشت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح ( خشت و.... ) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.

وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

 

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • حاجیان ایرانی با میانگین سنی ۵۷ سال عازم حج تمتع می‌شوند
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد