Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ، آیت الله سید احمد علم الهدی درخطبه هایز حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: امروز اسرائیل در بیرون شهر‌های خودش امنیت و آرامش ندارد، امروز خوشبختانه فلسطینی‌های کرانه باختری به رزمندگان غزه متصل شده‌اند.وی افزود: امروز اسرائیل امروز در محاصره ۱۳ میلیون فلسطینی قرار گرفته که حلقه مقاومت نیز از آن‌ها حمایت می‌کند تا ریشه اسرائیل کنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه مشهد گفت: فلسطین و قدس مربوط به اسلام است و مربوط به یک نقطه جهانی نیست، بلکه مقابله همه مردم مسلمان در برابر این رژیم صهیونیستی است  و جبهه مقاومت در عراق ‌،سوریه و ایران بر علیه رژیم اسرائیل ایستاده است.
آیت الله علم الهدی با بیان اینکه فلسطین مسئله اصلی ما و قدس تمام مبنای سیاست خارجی ما است افزود:  امروز آزادی قدس و فلسطین موضوع اصلی جهان اسلام و محور نظام و مبنای سیاست خارجی کشورمان در عرصه بین‌المللی است.

وی گفت:  امروز برای نسل جوان این مساله مطرح است که فلسطین یک کشور با مردم دیگر است، چرا باید مسایل کشور دیگری را در مسایل ملی خود مطرح کنیم و راهبرد سیاسی ما بشود. دشمن هم در این زمینه تبلیغات و شبهه افکنی می‌کند که باید در این زمینه جوانان مان را آگاه سازیم. نماز جمعه مشهد با تشکر از

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد فلسطین امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأیید کرد انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامدهای درگیری نه‌تنها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است
  • چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل : چند کشور اروپایی تا ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • جنایات اسرائیل نفرت مردم آمریکا را برانگیخته است
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است