Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@21:57:15 GMT

ثبت نام دوره DBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۳۱۵۷

اهمیت شرکت در دوره MBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

همگام با پیشرفت دانش و پیچیدگی حوزه فعالیت سازمان ها، قابلیت جهانی شدن بازار های داخلی و بهبود رقابت پذیری، به یک تهدید جدی برای کسب و کار های مختلف مبدل شده است؛ چراکه در دنیای مدرن ضمن اهمیت توانایی های مالی و تخصص فنی، بهبود کیفیت مدیریت در سازمان های اقتصادی و اجتماعی نقش بسزایی در افزایش میزان بهره وری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از راه های موفقیت آمیز سازمان ها برخورداری از مدیرانی مدبر و کارآفرین است که از دانش تخصصی بالایی بهره مند باشند. دوره  DBA و دوره MBA بهترین گزینه برای افزایش آگاهی و تسلط مدیران به  دانش روز به شمار می روند.  

اغلب مدیران با هدف آشنایی با محیط کسب و کار جهانی، بهبود مهارت های ارتباطی و اجتماعی، بهبود توانایی مدیریت در کلیه واحد های سازمان اعم از منابع انسانی، فروش، تولید و عملیات، بازاریابی و .... خواستار شرکت در دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار می شوند.

جالب است بدانید که دوره های آموزش مدیریت عالی در برترین و بهترین حوزه های آموزشی جهان اعم از مدرسه کسب و کار لندن در انگلستان و مدرسه هاروارد در ایالت ماساچوست آمریکا آموزش داده می شوند.

 

معرفی دوره DBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

دوره های آموزشی مدیریت ماحاصل تجربه ی مدیران عالی است که با هدف ارائه تکنیک های کاربردی در عرصه سازمان در خصوص کسب شایستگی های ضروری برای کامیابی در حوزه رهبری سازمان ترسیم شده اند.

از آنجایی که اغلب شرکت کنندگان در دوره های آموزشی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی و دکترای مدیریت کسب و کار در حوزه های مختلف مشغول فعالیت هستند، دوره ها به صورت حضوری، نیمه حضوری و آنلاین برگزار می گردند.

دوره های آموزشی DBA و MBA به صورت یکساله و دو ساله طراحی شده اند. مجموعه ساعت های آموزشی دوره DBA و MBA بالغ بر 350 الی 300 ساعت برآورد شده است. این دوره به شیوه های کاربردی تجارت و بیزنس تمرکز دارد و به دانش پذیران دارای مدرک تحصیلی عنوان علمی دکتری را اعطا می نماید.

عمده تمرکز دوره MBA به آموزش مباحث بازاریابی، مدیریت روابط عمومی، مدیریت منابع انسانی و حسابداری ویژه اختصاص دارد. این دوره مختص افراد نیازمند به دانش مدیریت با 30 گرایش مختلف در رشته مدیریت طراحی شده است.

مدیریت ارشد کسب و کار بالاترین درجه علمی در رشته تجارت به شمار می رود. مدیریت کسب و کار بیانگر کلیه عملیاتی است که به طور مداوم از تولید، فروش، خدمات و خدمات پس از فروش به ارمغان می آید.

اصلی ترین گرایش های رشته MBA شامل مدیریت منابع انسانی، بازاریابی و مدیریت فروش، مدیریت تولید و سیستم های تولید، مدیریت مالی و مدیریت موسسات مالی می شود.

 

اخذ گواهینامه رسمی DBA از موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

 

در پایان دوره های آموزشی پس از اجرا آزمون به دانش پژوهان مجرب با حداقل نمره 70 گواهینامه رسمی تعلق می گیرد. این مدرک مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری قرار دارد و در حوزه های متنوع کسب و کار یک امتیاز مثبت برای دانشپذیران تلقی می گردد. 

یکی از فاکتور های حائز اهمیت برای شرکت کنندگان در دوره dba سابقه فعالیت در حوزه مدیریت است. علاوه بر این مدرسان و اساتید در طول برگزاری دوره همواره در تلاش هستند تا میان دانش پژوهان و دنیای واقعی کسب و کار تعامل ایجاد کنند.

بدین ترتیب فارغ التحصیلان می توانند با شرکت در دوره های مدیریت عالی کسب و کار علاوه بر ارتقاء توان علمی و تجربی خود به صراحت آمادگی لازم را برای تصدی مشاغل تخصصی کسب کنند.

 

ثبت نام در دوره DBA موسسه آموزش عالی آزاد هفتاد

در صورتی که به عنوان مدیر میانی و ارشد در سازمان های مختلف مشغول فعالیت هستید یا در حوزه مدیریت کسب و کار کارشناس فعال می باشید و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مختلف هستید، جزء واجدین شرایط برای شرکت در دوره غیر حضوری DBA قرار دارید.

در راستای کسب اطلاع از وضعیت ثبت نام دوره DBA و شرکت در دوره های DBA و گرایش های مختلف MBA می توانید به وب سایت موسسه آموزشی عالی هفتاد به نشانی https://haftad.org/  مراجعه کنید.

همچنین می توانید با پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته به شکل حضوری یا از طریق سیستم تیکتینگ و پیام رسان ها در ارتباط باشید. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آموزش عالی بهره وری جهان خدمات پس از فروش کسب و کار دوره های آموزشی دوره های آموزش شرکت در دوره سازمان ها کسب و کار دوره ها دوره DBA

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل و تقدیر از اساتید و معلمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، با تبریک روز معلم و گرامیداشت سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، با اشاره به حدیث امیرالمومنین علیه السلام، با تاکید بر اینکه دانایی باید توانایی به همراه بیاورد، گفت: تحلیل روند شرکت در کنکور در بیست سال گذشته نشان می دهد اقبال مردم به آموزش عالی کم شده و از دلایل اصلی آن ناتوانی نظام آموزش عالی در پیوند دانایی و توانایی بوده است.

بیشتر بخوانید: دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال کنشگری فعال در عرصه تعلیم و تربیت است

دکتر جهان بین با اشاره به خطر جایگزینی آموزش غیررسمی با آموزش رسمی افزود: وقتی یک سیستم به حد اشباع می رسد در قوس نزول و سقوط می افتد و اگر نتوان با تحلیل درست گذشته، ایده جدیدی ارائه کرد و سیستم را در منحنی جدیدی قرار داد، کار آن سیستم تمام است.

وی با اشاره به سخنرانی ۱۸ فروردین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با بیان اینکه دانشگاه جامع دارای چهار رکن است، خاطرنشان کرد: نظام تربیتی، نظام علمی، نظام فرهنگی و نظام فناوری در دانشگاه باید با هم باشند و این آن ایده جدید نجات بخش آموزش عالی است. تربیت تخصصی بر اساس آمایش سرزمین و تلفیق تئوری با عمل و قدرت استفاده دانش برای حل مسائل مردم و قراردادن آن در خدمت منافع آنها از ارکان این ایده جدید است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نظام فرهنگی و تربیتی اظهار کرد: خواسته جامعه و خانواده ها از آموزش عالی فراهم بودن محیطی سالم و ارزشی برای پرورش و تربیت نسلی فرهیخته، امیدوار، باکرامت، قانونمند، دارای اعتماد به نفس، سختکوش و... است.

وی با تأکید بر اینکه دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود، افزود: در دانشگاه باید از حافظه محور بودن عبور کرد و به یادگیری عمیق و کاربردی رسید، دانشگاه باید محل پرورش ذهن تحلیلی برای دانشجویان باشد و مهارت توانایی حل مسائل جدید با استفاده از داشته های موجود را به آنها بدهد و آنها را از ساده انگاری در فهم وحل مسائل برهاند و این امر در سایه توجه به نظام فرهنگی و تربیتی شکل می گیرد.

دکتر جهان بین در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اگر این چهار نظام در کنار یکدیگر قرار بگیرد و به صورت همزمان در دانشگاه اجرا شود، آموزش عالی تعالی خواهد داشت و از بحران خارج خواهد شد.

دیدار و گفت و گو با معلمان مدارس سما به مناسبت روز معلم، دیدار و گفتگو با اساتید همیار فرهنگ، دیدار با فعالان تشکل ها و کانونها و بسیج دانشجویی و حضور در منزل هیات علمی تازه در گذشته، مرحوم دکتر سرگلی زاده از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر جهان بین بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229282 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی آموزش و پرورش مازندران
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • غزه امروز دایره المعارف پرآوازه بی‌اخلاقی‌های غرب است