Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- دادستان عمومی و انقلاب قم از شناسایی صفحه اینستاگرامی فال‌گیری، رمالی و دعانویسی با گزارش پلیس فتای قم و دستگیری ادمین جوان آن با درآمد و تراکنش مالی مبلغی حدود ۲ میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومانی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از شناسایی صفحه اینستاگرامی فال‌گیری، رمالی و دعانویسی با گزارش پلیس فتای قم و دستگیری ادمین جوان آن خبر داد و اظهار داشت: درآمد و تراکنش مالی صفحه فالگیری این متهم در بازه 9 ماهه مبلغی حدود 2 میلیارد و 245 میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاهبردار 200 میلیارد ریالی طلا در استان کردستان بازداشت شدهشدار پلیس "فتا" کرمانشاه به پزشکان و پرستاران؛ مراقب کلاهبرداری‌های تلفنی باشید!کلاهبردار کانال همسریابی در شبکه‌های اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب قم، فالگیری، رمالی و طلسم، دعانویسی برای رزق و روزی، کارگشایی، بخت‌گشایی، ازدواج، جذب و مطیع شدن افراد، بازگشت عشق، فروش مهره مار و انگشتر و حرز را از تبلیغات این صفحه اینستاگرامی عنوان کرد و گفت: با شناسایی و رصد این صفحه مسدود و ادمین آن که خانمی زیر 30 سال از کرج بود با نیابت قضایی از شهر کرج احضار و بازداشت شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: این مدعی دعانویسی و فال‌گیری با سفارش تبلیغات به بلاگر معروف در خارج از کشور، برای هر بار تبلیغ در صفحه این بلاگر مبلغ دو هزار دلار به حساب او واریز کرده است و از طریق تبلیغات اقدام به جذب بیش از 330 هزار دنبال کننده کرده است.

غریب، صرف هزینه‌های مالی بیهوده، ایجاد مشکلات اعتقادی، بروز آسیب‌های روحی و روانی و آسیب های اجتماعی و اختلافات خانوادگی را از پیامدهای این گونه مراجعه به دعانویسی و رمالی عنوان کرد و به شهروندان در خصوص شگردهای کلاهبرداری به ویژه در فضای مجازی هشدار داد: از اعتماد به افراد سودجو که تحت عنوان رفع مشکلات، فال‌گیری و دعانویسی با تبلیغات گسترده و فریبنده و فن بیان بالا و تحریک احساسات اقدام به فریب مخاطبان و کسب منافع مالی می‌کنند خودداری کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عمومی و انقلاب فال گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فتاحی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

فتاحی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

وی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 6094751

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری‌های خود را در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) با ما به اشتراک بگذارید
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • عملکرد مطلوب و رو به رشد محاکم عمومی و انقلاب کرمانشاه
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است