Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: ۶ دکل حفاری از سوی ناوگان عملیات ترابری سنگین این مدیریت جابه‌جا شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، امیر بصیری با تشریح عملکرد این مدیریت در ۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ افزود: در این مدت افزون بر جابه‌جایی دکل‌ها که متعلق به مناطق نفت‌خیز جنوب بود، ۱۷ میلیون لیتر سوخت نفت گاز دکل‌های حفاری و لوله مغزی سیار نیز از سوی این مدیریت حمل و ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: همچنین ارسال بیش از ۹۵۰۰ تن لوله جداری و حدود ۴۶ هزار تن مواد شیمیایی به دکل‌های حفاری و دستگاه‌های لوله مغزی سیار و تأمین و ارسال بیش از ۵۳ میلیون لیتر آب آشامیدنی و آب خام دکل‌های حفاری، دستگاه‌های لوله مغزی سیار و تأسیسات شرکت نفت و گاز مارون از دیگر فعالیت‌های این مدیریت در نیمه دوم پارسال به شمار می‌آید.

سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب ادامه داد: در ۶ ماه دوم پارسال خدمات ارائه‌شده در واحد ماشین‌آلات سیار ساختمانی شامل انواع دستگاه‌ راه‌سازی و بالابرنده، کمپرسور هوا، موتور جوش و مولد برق به واحدهای ستادی و شرکت‌های بهره‌برداری نفت و گاز تابع هزار و ۷۱۱ دستگاه بوده است.

بصیری افزود: بخش عملیات ویژه خطوط لوله شامل تعمیرات هات‌تپ، بورینگ و لوله‌بُر ۱۲۹ دستگاه به شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خدمات ارائه شده است.

وی گفت: در این مدت افزون بر ۷۲۲ هزار و ۲۷۴ نفر هزار جابه‌جایی کارکنان واحدهای بهره‌برداری، خانوادگی و مدارس انجام شد و ۵۲۹ دستگاه خودرو به اردوهای دانش‌آموزی، راهیان نور و مناسبت‌های مختلف اختصاص یافت.

 سرپرست مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید مناطق نفت‌خیز جنوب انجام ۱۰ هزار و ۲۳۴ مورد تعمیرات اضطراری و تعمیرات عمومی، ۱۵ هزار و ۲۸۵ مورد تعمیرات بازرسی فنی دوره‌ای خودروها و ماشین‌آلات، ۱۲ هزار و ۵۴ مورد بازرسی فنی دوره‌ای خودروهای شرکتی و استیجاری، ۹ هزار و ۷۴۵ مورد انجام تعمیرات عمومی و ۱۹ مورد بازسازی کامل خودروها را از فعالیت‌های این مدیریت در مدت پیش‌گفته اعلام کرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب شرکت ملی حفاری ایران تولید نفت مناطق نفت خیز جنوب عملیات ترابری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امین ملکشاهی گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضایی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: باهدف مبارزه با قاچاق سوخت، از پارسال تاکنون ۴ محموله گازوئیل قاچاق به میزان ۳۳ هزار لیتر در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

ملکشاهی ادامه داد: بر همین اساس ماموران پس از سوختگیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و ۲ نفر سرنشین آن را بازداشت کردند و با قرار متناسب روانه زندان شدند.

بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی اهواز خوزستان به واسطه داشتن مرز‌های آبی و خاکی یکی از گذرگاه‌های قاچاق سوخت به ویژه به کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

دیگر خبرها

  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات