Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم با مصوبات و پیگیری‌های مجلس در راستای برطرف کردن مشکلات اقتصادی به صورت عملیاتی اجرا شود و با توجه به این که سال جدید تحولی برای دولت و مردم است باید تلاش‌های اساسی انجام یابد. - اخبار استانها -

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیلاظهار داشت: تحول اقتصادی و کاهش قیمت کالاهای اساسی یکی از اولویت‌های مهم و اساسی است که انتظار داریم در این زمینه هر چه سریع‌تر اقدامات اساسی و قابل توجهی انجام یابد چرا که در حال حاضر انجام اقدامات جهادی و انقلابی یک نیاز و ضرورت اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کاهش تورم در کشور و داشتن اقدامات انقلابی برای ایجاد تحول در سفره مردم و احساس رضایتی در بین آن‌ها بیش از هر مسئله دیگری همچون افزایش فروش نفت و کسب درآمدهای ارزی برای کشور بیشتر حائز اهمیت‌تر است که در این زمینه مجلس درصدد است تا با شروع حرکت‌های تحول‌آفرین در این زمینه ناامیدی را از بین ببرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار داریم با مصوبات و پیگیری‌های مجلس در راستای حل مشکلات اقتصادی به صورت عملیاتی اجرا شود و با توجه به این که سال جدید تحولی برای دولت و مردم است باید تلاش‌های اساسی در این زمینه انجام یابد.

اسماعیلی افزود: باید اقدامات توسعه‌ای در استان مورد توجه واقع شود تا بتوانیم مشکلات مردم را در این منطقه و تمامی حوزه‌ها برطرف کنیم که این موضوع به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

لازمه رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان کردستان ورود سرمایه‌گذاران استمدیران برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم گام‌های رو به جلو بردارندتفاهم نامه مشترک تامین مالی بین شرکت تامین سرمایه خلیج فارس و منطقه ویژه اقتصادی لامرد

وی در ادامه با اشاره به حل مشکلات تنش آبی در گرمی و انگوت گفت: از محل محرومیت‌زدایی یک هزار میلیارد ریال منابع در نظر گرفته شده که درصدد هستیم با پیگیری‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر باشیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مواردی که با جدیت در دستور کار قرار گرفته بهبود شرایط کارگران است که در این زمینه با افزایش دستمزد کارگران و ساماندهی مجوزهای کسب و کار درصدد انجام اقدامات لازم و اساسی هستیم که به همین منظور تسریع و تسهیل شرایط صدور و مجوز جزو اقدامات ارزشمندی برای بهبود فضای کسب و کار است.

اسماعیلی ادامه داد: 113 هزار کارگر در حال حاضر در 23 هزار واحد اقتصادی مشغول فعالیت هستند که با تلاش‌های به عمل آمده در این زمینه باید شرایط لازم با هدف حمایت از کارفرمایان و کارگران به صورت مناسب و اساسی رقم بخورد.

انتهای پیام/144/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی به همراه جمعی از قضات و معاونان خود، در دومین برنامه هفتگی دیدار با زندانیان ضمن گفتگو با ۱۵ مددجو آقا و خانم زندان سپیدار اهواز، مسائل و مشکلات مطرح شده را استماع و برای پیگیری و رفع آنها دستورات لازم را صادر کردند.

در این دیدار رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان، یکی از برنامه‌های عملیاتی و راهبردی این معاونت در سال ۱۴۰۳ را حضور در زندان‌های استان عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه‌های عملیاتی و سند تحول و تعالی قضایی، پیگیری، رفع مشکلات زندانیان و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از ظرفیت شورای حل اختلاف در اولویت دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: از اقدامات بسیار مهم و مؤثر توسعه حل اختلاف خوزستان در سال گذشته، گسترش شعب تخصصی شورای حل اختلاف ویژه زندانیان و راه اندازی کارگروه مشترک شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌های استان می‌باشد که در آزادی تعداد زیادی از زندانیان ثمرات و نتایج بسیاری خوبی داشته است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: اگر ما بتوانیم شرایط بخشش یک نفر را فراهم کنیم در ظاهر یک انسان را نجات و در واقع یک خانواده و در سطح کلان‌تر یک جامعه را نجات داده‌ایم که اثرات بسیار ماندگاری دارد.

 این مقام قضایی در ادامه بهره گیری از ظرفیت‌های قانونی به ویژه فعال سازی شورای‌های حل اختلاف را بر گسترش صلح و سازش بین مردم به منظور استمرار رویکرد حبس زدایی و جلوگیری از ورود افراد به زندان در موارد غیر ضروری را خواستار شد.

احمد رضا آزاده رئیس زندان سپیدار اهواز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رویکرد اثرگذار معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در کاهش جمعیت زندانیان استان و پیگیری مشکلات آنان، بر لزوم گسترش همکاری و تعامل سازنده سازمان زندان‌ها و شورای حل اختلاف در جهت تحقق اهداف قوه قضاییه تاکید کرد.

او گفت: قطعاً بازدید از زندان و دیدار با مددجویان ثمرات بسیاری خواهد داشت و زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در سال جاری
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست