Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@13:08:26 GMT

دیدارهای معوقه لیگ تکواندو نوجوانان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۴۸۳۳

دیدارهای معوقه لیگ تکواندو نوجوانان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای معوقه هفته اول تا سوم از گروه‌های دوم و سوم از مرحله نخست بیست و چهارمین دوره لیگ تکواندو نوجوانان جام آینده سازان المپیک یادواره شهید مدافع سلامت دکتر خضر خلیلی پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات تیم‌های ذوب آهن بیستون، هیأت تکواندو کرمانشاه، مناطق نفت خیز جنوب، هیأت تکواندو استان ایلام، هیأت تکواندو استان زنجان و هیأت تکواندو شهرستان بهار در گروه دوم و خانه ورزش محلات، هیأت تکواندو استان اصفهان، هیأت تکواندو استان گیلان و هیأت تکواندو استان تهران در گروه سوم در دیدارهای معوقه به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه رقابت‌ها به این شرح است:

گروه دوم:

هفته اول:
مناطق نفت خیز جنوب – هیأت تکواندو استان زنجان
ذوب آهن بیستون هیأت تکواندو کرمانشاه – هیأت تکواندو استان ایلام

هفته دوم:
مناطق نفت خیز جنوب – ذوب آهن بیستون هیأت تکواندو کرمانشاه
هیأت تکواندو شهرستان بهار – هیأت تکواندو استان زنجان

هفته سوم:
ذوب آهن بیستون هیأت تکواندو کرمانشاه – هیأت تکواندو استان ایلام

گروه سوم:

هفته اول:
خانه ورزش محلات سمنان – هیأت تکواندو استان تهران
هیأت تکواندو استان اصفهان – هیأت تکواندو استان گیلان

هفته دوم:
باشگاه فتح صدر البرز (رتاآ) - هیأت تکواندو استان گیلان
هیأت تکواندو استان اصفهان – خانه ورزش محلات سمنان

هفته سوم:
تیم خانه ورزش محلات سمنان – هیأت تکواندو استان گیلان

کد خبر 5479453

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نساجی مازندران مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی فوتبال ایران کشتی آزاد فدراسیون فوتبال تیم فوتبال پورتو فینال جام حذفی جام حذفی هیأت تکواندو استان گیلان هیأت تکواندو کرمانشاه خانه ورزش محلات ذوب آهن بیستون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با گرامیداشت هفته معلم، ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» با حضور نوجوانان و دانش‌آموزان تهرانی با میزبانی از معلمان مدارس پایتخت توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضا خونویی، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: اولین برنامه حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» در سال ۱۴۰۳ در قالب برگزاری اردو برای معلمان و با هدف تکریم جایگاه معلمان به مناسبت هفته معلم برگزار می‌شود. روال همیشگی بر این بوده است که معلمان با هدف نشاط دانش آموزان اردو ترتیب ببینند ولی در برنامه «یه اردوی خاص» این روال تغییر کرده و معلمان میهمان دانش‌آموزان می‌شوند و حلقه بچه‌های فرهنگسرا از طراحی تا اجرای اردو را خودشان برعهده دارند.

وی ایجاد فضای با نشاط و تکریم جایگاه معلمان را از جمله اهداف این برنامه دانست و افزود: در این برنامه، نوجوانان پس از تشکیل تیم اجرایی و تعیین نقش برای اعضا، ضمن هماهنگی با فرهنگسرا، نسبت به دعوت از معلمان مدرسه خود یا مربیان آموزش فرهنگسرا برای شرکت در اردو اقدام می‌کنند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری در خصوص چگونگی برگزاری این اردوها گفت: این اردوها به صورت نیم‌روزه برگزار می‌شود و شامل بخش‌های متنوع اردویی نظیر بازی‌های گروهی و …است و مکان برگزاری آنها بنا بر امکانات هر منطقه در فرهنگسراها و در بعضی دیگر از مناطق در خارج از محیط فرهنگسرا برگزار می‌شود.

خونویی در پایان ضمن دعوت از نوجوانان برای عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» گفت: نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه و عضویت در حلقه «بچه‌های فرهنگسرا» می‌توانند به فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

کد خبر 6090944 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • کنکور در کمال امنیت و صحت برگزار شد/ تکرار در یک منطقه سیل زده
  • هفته زمین پاک
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • سیتیزن‌ها در یک قدمی صدر / دی‌زربی در خانه گلباران شد!
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری