Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هر صدایی که امروز در راستای تضعیف دولت مردمی و اختلال در وحدت ملی بلند شود به‌معنای دشمنی با ملت و کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی شریفیان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با خبرنگار برنا گفت: توفیقات رئیس‌جمهور و دولت سیزدهم در جبران هشت سال کم‌کاری به ناکارآمدی دولت‌های یازدهم و دوازدهم، امروز به مذاق برخی خوش نیامده و ما شاهد هستیم که متاسفانه جریان‌های سیاسی ورشکسته که نه جایگاهی در میان مردم برایشان مانده و نه امیدی به بازگشت دارند هر روز در حال حاشیه‌سازی و سناریوپردازی هستند تا به خیال خود ذهنیت مردم را در مورد دولت خدمتگزار مشوش سازند و از نجابت خادمان مردم در دولت سوءاستفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید از این افراد پرسید چگونه است امروز عده‌ای که در طول هشت سال دولت‌های یازدهم و دوازدهم چشم و گوش بر آن همه ناکارآمدی و ناتوانمندی این دولت‌ها بسته بودند امروز در آستانه هشتمین ماه فعالیت دولت سیزدهم به یکباره خود را دلسوز مردم جلوه می‌دهند در حالی که در تمام طول آن سال‌ها که فشار تورم، گرانی و مشکلات و مسائل معیشتی در حال اوج گرفتن بود و فشار کمرشکن مشکلات اقتصادی مردم را می‌آزرد زبان باز نکردند؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به فعالیت‌های مهم دولت سیزدهم در عرصه داخلی و بین‌المللی تاکید کرد: امروز تغییر رویکرد و ریل‌گذاری دولت سیزدهم به سمت مردمی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به مطالبات عمومی مثل مهار تورم، بهبود معیشت و رفاه، اهتمام در مهار کرونا و افزایش شاخص‌های سلامت مردم و تضمین استقلال و عزت در عرصه‌های ملی و بین‌المللی و همه و همه در مسیر جبران هشت سال ناتوانی دو دولت پیشین در جریان است و نشانه‌های موفقیت آن در رفع رکود و خمودگی در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دیگر عرصه‌ها مشهود است.

وی افزود: مجلس انقلابی یازدهم نیز به تاسی از رفتار داهیانه رهبر معظم انقلاب در کنار حمایت همه‌جانبه از دولت برای پیشبرد و اصلاح امور کشور، در مقام مسئولیت قانونی خود امر نظارت را با جدیت و با رویکرد و نگرش سازنده به انجام می‌رساند و به آینده روشن این کشور و ملت  امیدوار و خوش‌بین است.

شریفیان با اشاره به هوشمندی بالای سیاسی مردم کشور در برابر زمزمه‌های وحدت‌شکن افزود: مردم خادمان خود را می‌شناسند و تلاش‌های مذبوحانه رسانه‌ای و عملیات‌های روانی، بر مردم اثر نخواهد داشت و این افراد، گروه‌ها و جریان‌ها بهتر است به جای اظهارات وحدت‌شکن و تامین خوراک رسانه‌ای برای رسانه‌های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، همچون مردم صبور ایران عزیز اسلامی، با همراهی در تلاشهای دولت سیزدهم، به دامان ملت بازگردند چرا که هر صدایی که امروز در راستای تضعیف دولت مردمی و اختلال در وحدت ملی بلند شود به‌معنای دشمنی با ملت و کشور است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس دولت سیزدهم دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند

محمدصالح جوکار ،رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پارس نیوز، اظهار داشت: نمایندگان مجلس نمایندگان ملت‌اند و باید در دو حوزه قانونگذاری و نظارت به بهترین شکل عمل کنند. در واقع باید قوانینی وضع شود که مستقیما مشکلات و گرفتاری‌های مردم را رفع کند و در حوزه نظارت هم نمایندگان باید بر دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشند که قوانین را به درستی اجرا کنند. برای مثال در حوزه اقتصاد لازم است که همه نمایندگان تمام انرژی‌شان را بر رفع مشکلات معیشتی بگذارند زیرا اکنون بزرگ‌ترین مشکل مردم اقتصاد است

وی افزود: از سوی دیگر نمایندگان باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند تا دولت در مسیر درستی حرکت کند.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: نکته بعدی آن است که مجلس نباید تک‌بعدی باشد؛ به این معنا که نباید صرفا تمرکزش بر موضوعات فرهنگی یا سیاسی باشد و از اقتصاد غافل شود و البته بالعکس.

 جوکار اضافه کرد: در مجلس یازدهم محاسن زیادی وجود داشت که باید در مجلس دوازدهم این محاسن پررنگ‌تر و تقویت شود؛ از تخصص تا تعهد. نمایندگان ضمن اینکه باید تعهد کامل به نظام و مردم داشته باشند، باید اشراف کاملی به مسائل کلان کشور هم داشته باشند. نگاه مجلس دوازدهم باید کلان‌محور و راهبردی باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکسری از طرح‌های خوب در مجلس یازدهم مطرح شد اما به دلیل کمبود وقت به مجلس دوازدهم می‌رود که به هر حال نمایندگان بعدی باید آنها را به سرانجام برسانند. همچنین لازم است گام‌های مهمی در حوزه‌هایی مانند اشتغال و مسائلی که به طور مستقیم به زندگی مردم مرتبط است، برداشته شود.

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • لزوم جبران تأخیر ایجاد شده در اجرای سیاست‌های تامین اجتماعی
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت