Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه بندرعباس گفت: برخی از سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت از وجود موانع دولتی گلایه‌مند هستند که رفع این موانع باید در دستور کار باشد چرا که رشد و پیشرفت کشور زیر سایه توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محقق می‌شود. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌ فارس که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد اظهار داشت: حضور شرکت‌های اقماری ذیل صنایع در هرمزگان نقش مهمی در کاهش بیکاری و فقر در استان دارد به همین جهت تشویق صنایع برای استقرار این شرکت‌های اقماری باید در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید بر لزوم تغییر نگاه گذشته به ظرفیت معادن استان هرمزگان، عنوان کرد: ظرفیت‌های بالقوه معادن استان هرمزگان به افرادی واگذار شده است که فعالیت و سرمایه‌گذاری مثبتی در این زمینه انجام نمی‌دهند و به افراد دارای صلاحیت نیز اجازه فعالیت نمی‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، با بیان این نکته که حل مشکلات معادن غیر فعال در دستور کار دولت قرار گیرد، افزود: از نهادهای مربوطه در این زمینه خواسته‌ام که چالش‌های ایجاد تحرک در حوزه معادن استان برطرف شود چرا که این امر به توسعه صنایع نیز کمک می‌کند.

گزارش|هرمزگان به بهشت سرمایه‌گذاری ایران تبدیل خواهد شدبهره‌برداری از انبار چندمنظوره بندر شهید بهشتی/ طرح‌های سرمایه‌گذاری بندر چابهار جلوتر از زمان‌بندی است استاندار گیلان: 500 مجوز بی‌نام با هدف تسهیل سرمایه‌گذاری در استان صادر می‌شود
عبادی‌زاده با اشاره به نگاه حضرت آقا (مدظله‌العالی) به سواحل مکران بیان کرد: توسعه سواحل مکران امری اجتناب ناپذیر برای تحقق توسعه پایدار و متوازن استان هرمزگان محسوب می‌شود چرا که این منطقه یک ظرفیت بسیار بی‌نظیر برای ایجاد فرصت‌های جدید محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دل‌نگرانی‌های بخشی از سرمایه‌گذاران خاطرنشان کرد: برخی از سرمایه‌گذاران دارای صلاحیت، از وجود موانع دولتی گلایه‌مند هستند که رفع این موانع باید در دستور کار باشد؛ چراکه رشد و پیشرفت کشور زیر سایه توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی محقق خواهد شد. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اهمیت نقش مسئولیت‌های اجتماعی در رفع فقر و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان هرمزگان، تشریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود در استان هرمزگان برای کاهش فقر استفاده شود.

انتهای پیام/864/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان هرمزگان سرمایه گذاری دستور کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و گفت: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: هویت انسانی با کار شناخته می‌شود.

وی دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در همه پروژه‌های توسعه‌ای استان پیش قدم است.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: امروز تولید مهمترین نیاز کشور است و کاری که کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی انجام می‌دهند کمتر از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین گفت: پیشرفت‌ها را باید فریاد بزنیم تا در جنگ روایت‌ها پیروز باشیم لذا برنامه‌ریزی برای بازدید نوجوانان و جوانان از پیشرفت‌های کشور در قالب راهیان پیشرفت داشته باشید. 

وی با اشاره به تعهد اشتغال بیش از ۴۶ هزار نفری استان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر در استان کرمان مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اعلام شد: کلنگ احداث بزرگترین مرکز آموزشی جنوب شرق کشور به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع به زودی در گهرپارک سیرجان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های دهه کرامت در هرمزگان/ جشن های زیر سایه خورشید درهرمزگان+عکس
  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • سرعت پیشرفت صنعت با حوزه سرمایه‌گذاری متناسب نیست
  • پیشنهاد استاندار هرمزگان برای ایجاد ‌راه زمینی به کیش
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • بخش‌خصوصی به‌شرط وجود زیرساخت‌ها، تجارت خارجی کشور را توسعه می‌دهد
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا