Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@02:42:54 GMT

نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری امروز منتشر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۵۱۰۲

نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری امروز منتشر می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری شورای عالی امروز بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.

براساس نتیجه آزمون، پذیرفته شدگان لازم است برای طی سایر مراحل، به اطلاعیه ای که دراین خصوص در درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانیwww.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

hcioe.org  قرار می گیرد، مراجعه کنند.

لازم به ذکر است متقاضیانی که پذیرفته نشده اند و به هر نحو سوال یا اعتراض به نتیجه آزمون دارند، از تاریخ اعلام نتایج آزمون، فقط 14 روز مهلت دارند تا موضوع را ازطریق درگاه اطلاع رسانی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری به نشانی: www.hcioe.org قسمت آزمون ارسال نمایند و به سوالاتی که ازطریق دیگر یا در خارج از بازه زمانی تعیین شده (حداکثر 14روز بعد از اعلام نتایج آزمون) ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ضمناً متقاضیان برای هرگونه سوال یا اعتراض به هیچ وجه حضوری به سازمان سنجش آموزش کشور و شورای عالی یا کانون کارشناسان رسمی دادگستری مراجعه نکنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون کارشناس دادگستری آزمون رسمی دادگستری نتایج آزمون شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • با اصل تبادل زندانیان موافقیم
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • ابلاغ مأموریت ویژه برای آموزش‌های تخصصی به قضات
  • ممنوع‌الخدمات کردن نباید به‌عنوان یک حکم عمومی استفاده شود
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد