Web Analytics Made Easy - Statcounter

لندن – ایرنا – رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا، با سفر به شهر فلورانس، از هشتاد و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی این شهر بازدید کرد.

به گزارش روز شنبه ایران اکونومیست، محمد تقی امینی در جریان این بازدید، در محل غرفه های عرضه صنایع دستی و غذایی هنرمندان و تولیدکنندگان ایرانی در این نمایشگاه نیز حضور یافت و ضمن بازدید ویژه از این غرفه ها، با هنرمندان و تولیدکنندگان به گفت و گو پرداخت و علاوه بر ارائه مشاوره، بازخورد، نقطه نظرات، درخواست ها و پیشنهادات و انتقادت آن‌ها را جهت ارتقاء در ادوار آتی، با سه محور اصلی ذیل اخذ کرد:

۱- ابهام در خصوص برپایی این نمایشگاه، به واسطه ممنوعیت ها و محدودیت های ناظر بر فاصله گذاری اجتماعی ناشی از همه گیری در جریان تا سه هفته قبل از گشایش نمایشگاه و فرصت زمانی اندک جهت ثبت نام، ارسال و ترخیص اقلام، چیدمان غرفه ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دشواری بسیاری برای شرکت کنندگان به همراه داشته و جملگی امیدوار بودند، این دشواری‌ها، در ادوار آتی با اطلاع رسانی به موقع و در اختیار داشتن فرصت کافی برای ثبت نام و ارسال، ترخیص و چیدمان اقلام مرتفع گردد.

۲- هنرمندان و تولیدکنندگان ایرانی حاضر در این نمایشگاه، افزایش مساعدت ها و تسهیلات بخش ذیربط در وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی ایران، در جریان چنین حضورهای بین المللی را خواستار شدند.

۳- هنرمندان و تولیدکنندگان با سپاس از تسهیلاتی که شرکت هواپیمایی هما در جریان سفر به ایتالیا جهت حمل بار آن‌ها قائل گردید، ارائه تسهیلات مشابه حمل بار در سفر بازگشت به ایران را خواستار شدند؛ به ویژه که، برخی از هنرمندان و تولیدکنندگان، موفق به عرضه کلیه محصولات خود نشده و در صورت عدم ارائه این تسهیلات در سفر بازگشت، متحمل ضرر مضاعف می گردند.

هشتاد و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع دستی فلورانس با حضور بالغ بر ۳۴۰ عرضه کننده صنایع دستی و غذایی از ۲۵ کشور، از جمله ۱۰ عرضه کننده فرش و جعبه جواهرات، صنایع دستی، گلیم و کیف های دست بافت، خرما، سرامیک و جواهرات، جواهرات و سنگ های زینتی، زیورآلات چوبی و... از ایران در محل (Fortezza da Basso) شهر فلورانس برگزار شد.

این نمایشگاه در سال ۲۰۱۹  با حضور ۵۰۰ عرضه کننده صنایع دستی و غذایی، طی ۸ روز یکصدهزار بازدید کننده داشته و ۹۱۰ خبرنگار نیز اخبار مربوط به آن را پوشش دادند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ایتالیا ، صنایع دستی ، رایزن فرهنگی ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایتالیا صنایع دستی رایزن فرهنگی ایران هنرمندان و تولیدکنندگان بین المللی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • اهتمام بیشتری برای ایجاد فرصت عرضه تولیدات داخلی به کار گرفته شود
  • برگزاری آزمون مهارت سنجی گلیم بافی در البرز
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه مشترک حوزه گردشگری با ۶ استان در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • هنرمندان صنایع دستی در اکسپو ۲۰۲۴/ حضور فارس با بسته‌های گردشگری
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه