Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:42:21 GMT

«منم دوستت دارم ۲» از عید فطر در شبکه سلامت

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۵۳۵۶

«منم دوستت دارم ۲» از عید فطر در شبکه سلامت

مجموعه نمایشی «منم دوستت دارم ۲» از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اولین قسمت این مجموعه نمایشی به کارگردانی مجید پرکار و تهیه کنندگی مهران رسام یکشنبه یازدهم اردیبهشت ساعت ۲۲:۵۰ از شبکه سلامت سیما پخش می‌شود.

میرطاهر مظلومی، شهره لرستانی، مسعود فروتن، گیتی معینی، بهراد خرازی، رابعه اسکویی، عسل قرایی، آرش شیری، معصومه تیزچنگ و بارانا چهری، بازیگران این مجموعه نمایشی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصویربرداری «منم دوستت دارم ۲» زمستان سال ۱۴۰۰ آغاز شد و گیتی معینی، بهراد خرازی و رابعه اسکویی در اواسط ضبط به این مجموعه اضافه شدند.

در خلاصه داستان مجموعه نمایشی «منم دوستت دارم ۲» آمده است:

«ما یک خانواده ایم که باوجود تمام مشکلات برای گرم‌تر شدن فضای خانه‌مان و بهتر شدن روابط بینمان از چالش‌های پیش رو می‌آموزیم و با امید به آینده تلاش می‌کنیم».

این مجموعه نمایشی در ۹۰ قسمت به صورت روزانه در پنج نوبت، ساعات ٢:۵۰، ۵:۴۰، ۱۱:۵۰، ۱۸:۵۰ و ٢٢:۵۰ از شبکه سلامت پخش می‌شود.

نخستین فصل این سریال با بازی امیرحسین صدیق و نگار عابدی در نیمه دوم سال ۹۹ این این شبکه پخش شد و با ورود به مسایل و دغدغه‌های خانواده‌ها و ارائه راهکارهای کاربردی، جزء تولیدات پرمخاطب و خاطره انگیز رسانه ملی بود.

کد خبر 571980

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهره لرستانی عید فطر گیتی معینی رابعه اسکویی مسعود فروتن مهران رسام شبکه سلامت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منم دوستت دارم ۲ مجموعه نمایشی شبکه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم

حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم

دیگر خبرها

  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • مجموعۀ ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون