Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:43:43 GMT

کارخانه های استان تهران در ایام کرونا حتی یک روز هم تعطیل نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۲۹۸

کارخانه های استان تهران در ایام کرونا حتی یک روز هم تعطیل نشد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی علمدار ظهر شنبه در حاشیه برگزاری همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران و خانواده شهدا و کارگران نمونه بسیج استان تهران در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج کارگری به همه کارگران و تلاشگران کارآفرینان استان تهران اظهار داشت: از ۵ اردیبهشت تا ۱۱ اردیبهشت به هفته کارگری اختصاص یافته و در این هفته از کارآفرینان، مدیران و بسیجیان نمونه کارخانجات و همه دست اندرکاران که به نوعی کمک می‌کنند که هم امر تولید و هم مشکلات و مسائل کارگری پیگیری شود تجلیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در هفته کارگری ۱۵۰ عنوان برنامه پیش بینی شده است گفت: از بین این برنامه‌ها چندین برنامه شاخص مثل تجلیل از خانواده محترم شهدا، عطرافشانی مزار شهدا، معرفی شهید شاخص کارگری در سال ۱۴۰۱ و امروز هم که همایش تجلیل از کارآفرینان و مدیران و خانواده شهدا و کارگران نمونه بسیج را داشتیم.

فرمانده بسیج کارخانه‌های استان تهران با بیان اینکه بسیج همواره دارای نقش‌های مختلفی بوده است افزود: بسیج صرف نظر از فعالیت‌ها در زمان انقلاب و قبل از آن در موضوع کرونا بسیج کارخانه‌ها همزمان چندین نقش را انجام دادند موضوع اول خود گندزدایی مجموعه شرکت و دستگاه‌ها بود و سیستم پایش سلامت پرسنل و کارگران در بدو ورود، تهیه بسته‌های کمک مومنانه در هم سطح مجموعه کارگری هم در خارج از مجموعه بود.

علمدار بیان داشت: گروه‌های جهادی در حوزه کرونا نقش‌های زیادی را انجام دادند در زمینه گندزدایی از شهرک‌های صنعتی که در مجموعه بسیج کارگری انجام شد ویکی دیگر از دستاوردهای مهم که حتی رسانه‌ها هم کمتر به آن پرداختند این بود که علی‌رغم وجود همه محدودیت‌های کرونایی که در کشور وجود داشت ما کارخانجات عظیم که محصولات اصلی و استراتژیک کشور را تولید می‌کنند یک روز تعطیل نشد که کمتر به آن پرداخته شده که به همت نگاه مدیران کارآمد است.

وی افزود: امسال نیز با توجه به ماه مبارک رمضان کمک‌های مومنانه، برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مجموعه و برگزاری ضیافت افطار با حضور کارگران را نیز داشتیم.

کد خبر 5479539

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج کارگری استان تهران هفته کارگر بسیج روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر فلسطین کرمانشاه ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه آمار کرونا رژیم صهیونیستی خراسان رضوی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد

به گزارش قدس از خلیل آباد، محمد رضا خوشنویس ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر در جمع کارگران نمونه بخش‌های خصوصی شهرستان که با حضور رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد برگزار شد اظهار کرد: زحمات دست‌های پر مهر کارگران قابل ستایش است و اگر تلاش و کوشش کارگران نباشد اموارات جامعه پیش نخواهد رفت.

وی با بیان اینکه کارگران سربازان جبهه اقتصادی هستند افزود: بنده به عنوان نماینده عالی دولت و فرماندار شهرستان با تمام وجود در خدمت کارگران هستم و در جهت رفع مشکلات آن‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهم داشت.

خوشنویس با تاکید بر اینکه کارفرمایان بیمه کارگران را جدی بگیرند گفت: افزایش سطح آموزش کارگران در هر سطوحی مورد توجه کارفرمایان باشد و سعی کنند توانمندی و سطح آگاهی در مجموعه خود را بالا ببرند.

وی نیز در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار کرد: موضوع بیمه کارگران ساختمانی در دست شهرستان نیست اما با انجام مکاتبه با مدیران استان موضوع را پیگیری می‌کنم.

فرماندار خلیل آباد با بیان ایبنکه در حال حاضر ۲۵۰ نفر بیمه کارگران ساختمانی در شهرستان هستند افزود: برای افراد باقیمانده که ۱۵۰ نفر هستند، موضوع بیمه کارگران ساختمانی این افراد دنبال می‌شود.

وی یکی از برنامه‌های شهرستان را تشکیل هیات‌های اندیشه ورز نام برد و گفت: در هیات‌های اندیشه ورز افراد مختلف و اقشار مختلف از جمله در حوزه جوانان، بانوان و ایثارگران تشکیل خواهد شد که از عضویت یک نفر کارگر در این هیات استقبال خواهیم کرد.

وی منویات رهبری را با توجه به شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم را مورد توجه قرار داد و افزود: همه می‌توانیم در کنار هم بر مشکلات فایق آییم.

همچنین در ابتدای این جلسه حمید رضا صدیقی رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خلیل آباد در گزارشی به فعالیت‌های حوزه کار و کارگری پرداخت و گفت: شهرستان خلیل آباد با داشتن ۱۴ تشکل کارگری و یک انجمن صنفی و نیز کانون بازنشستگان کشوری دارای ۲ هزار ۷۵۰ کارگاه است که در کارگاه‌ها بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ نفر بیمه شده هستند.

در ادامه از۲۰ کارگر واحدهای این شهرستان که به عنوان کارگران نمونه معرفی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: حسین نوری

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • کارگران ۱۱ اردیبهشت تعطیل هستند؟
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان