Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:53:14 GMT

معرفی هتل آپارتمان های شیراز

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۴۷۴

معرفی هتل آپارتمان های شیراز

اگر قصد دارید به این شهر زیبا سفر کنید و تمایل به رزرو هتل آپارتمان های شیراز دارید، این مطلب حتما به کارتان خواهد آمد. هتل آپارتمان­هایی که علاوه بر موقعیت مکانی مناسب امکاناتی مطلوب را نیز در اختیار میهمانان قرار می­دهند. پس با ما همراه باشید.

انواع هتل آپارتمان های شیراز

همانطور که می­دانید؛ انتخاب هتل آپارتمان در میان مسافرانی که می­خواهند خانوادگی یا با جمعی از دوستان سفر کنند محبوبیت بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که امکاناتی به مثابه یک خانه را در اختیار مسافران قرار می­دهند. با رزرو این نوع هتل ها، فضایی مستقل با طراحی یک خانه در اختیار خواهید داشت. مواردی که در ادامه بیان می­شود، از میان هتل آپارتمان­های دو و سه ستاره این شهر انتخاب کرده­ایم.

هتل آپارتمان رز ریحان شیراز

از دیگر هتل آپارتمان های شیراز، هتل آپارتمان رز ریحان است. این هتل نیز سه ستاره است و در چهار راه ادبیات و بلوار گلستان قرار دارد. هتل آپارتمان رز ریحان شیراز، درست در حاشیه بلوار گرفته است. چندین پله نیز در بدو ورود، شما را به لابی زیبای هتل هدایت می­کند.

در این هتل که جزو هتل آپارتمان های شیراز محسوب می­شود، می­توانید اتاق­های دو تخته، سوئیت و آپارتمان­هایی شیک و مرتب را رزرو نمایید. برای صرف غذایی خوشمزه در هتل رز ریحان، دو انتخاب دارید؛ می­توانید بسته به سلیقه خود از باربیکیو (طبخ انواع کباب ها) استفاده نمایید. یا اینکه به رستوران هندی هتل بروید. صبحانه هتل را نیز می­توانید در سالن صبحانه خوری واقع در طبقه همکف میل نمایید. هتل رز ریحان یک کافی شاپ هم در طبقه دوم دارد که برای گپ و گفتی دوستانه انتخاب مناسبی خواهد بود.

از دیگر امکانات هتل آپارتمان رز ریحان شیراز می­توان به پارکینگ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، استخر و دسترسی به اینترنت اشاره کرد. لازم به ذکر است؛ هتل رز ریحان در منطقه­ای خوش آب و هوا قرار دارد و به دلیل برخورداری از موقعیت مکانی خوب، نزد مسافران محبوبیت دارد. در طی اقامت در این هتل با استفاده از خودرو می­توانید 5 دقیقه­ای به حافظیه و دروازه قرآن برسید. برای رسیدن به شاهچراغ از این هتل با خودرو 10 دقیقه و تا فرودگاه شیراز 20 دقیقه فاصله خواهید داشت.

هتل آپارتمان جام جم شیراز

 یکی دیگر از هتل آپارتمان های شیراز هتل آپارتمان جام جم است. هتل آپارتمان جام جم شیراز در بلوار کریم خان زند و خیابان رودکی قرار دارد. این هتل سه ستاره دارد و با ارائه امکاناتی برابر با ستاره هایش توانسته نظر مسافران را جلب نماید. بسته به تعداد نفرات در این هتل می­توانید انواع اتاق­های یک تخته، دو تخته و سوئیت های رویال را رزرو نمایید. اگر خانوادگی یا گروهی سفر می­کنید، آپارتمان­های دو خوابه یا سه خوابه این هتل، انتخابی مناسب­تر برای شما خواهد بود. طراحی داخلی واحدهای اقامتی هتل جام جم، سبک و سیاقی سنتی دارد و آرامشی ناب در هر یک از واحدها حکم فرماست.

اگر می­خواهید در محیطی سنتی و آرام غذای خود را میل نمایید، رستوران سنتی هتل جام جم مناسب شما خواهد بود. در این رستوران منویی رنگارنگ از انواع غذاهای ایرانی و بومی در اختیار شما قرار خواهد داد. سالن کنفرانس و اتاق جلسات هتل نیز فضایی مناسب برای برقراری انواع جلسات، سمینارها و همایش است. اگر هم می­خواهید خستگی سفر را از تن بزدایید می­توانید به سونا خشک و بخار هتل بروید و از محیط تمیز و آرام این فضا لذت ببرید.

از دیگر امکانات هتل آپارتمان جام جم که یکی از هتل آپارتمان های شیراز است، می­توان به پارکینگ، صندوق امانات، کافی شاپ، دسترسی به اینترنت، پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، روم سرویس، اتاق چمدان، اشاره کرد. با اقامت در این هتل به جاهای دیدنی و مهم شهر از جمله حافظیه، بازار وکیل و شاهچراغ دسترسی خوبی خواهید داشت. به طوری که می­توانید با خودرو 10 دقیقه ای مسیر رسیدن به جاهای دیدنی مذکور را طی نمایید. 

هتل آپارتمان تچر شیراز

یکی دیگر از هتل آپارتمان های شیراز، در خیابان فردوسی و حد فاصل پل باغ صفا و چهار راه رودکی قرار دارد. هتل آپارتمان تچر شیراز دو ستاره است. محوطه هتل فضایی مصفا دارد. تنوع خوب واحدهای اقامتی هتل آپارتمان تچر شیراز، خیال شما را از بابت رزروی مطابق با سلیقه شما راحت خواهد کرد. در این هتل می­توانید انواع اتاق­های دو تخته، سه تخته و سوئیت­های یک خوابه رزرو نمایید. واحدهای اقامتی هتل نیز تمیز و مرتب است و چیدمان اتاق ها، بر اساس راحتی میهمانان چیدمان شده است.

 هتل آپارتمان تچر یک رستوران در طبقه همکف دارد که می­توانید برای صرف غذایی خوشمزه انتخاب نمایید. از دیگر واحدهای پذیرایی باید به کافی شاپ این مجموعه در طبقه همکف اشاره کرد. اگر با خودرو به شیراز سفر می­کنید، می توانید خودرو خود را نیز به پارکینگ هتل بسپارید.

از دیگر امکانات این هتل که یکی از هتل آپارتمان های شیراز است، باید سالن بیلیارد اشاره کرد. بازی بیلیارد می­تواند اوقات لذت بخشی را برای شما به همراه داشته باشد. از دیگر خدمات و امکانات هتل آپارتمان تچر می توان به روم سرویس، خدمات خشکشویی، خدمات تور، اتاق چمدان و خدمات اداری شامل فکس و فتوکپی اشاره کرد.

خوب است بدانید که با اقامت در این هتل تا بیمارستان علی اصغر و بازار انقلاب راه زیادی نخواهید داشت. همچنین برای رسیدن به حافظیه، بازار وکیل و دروازه قرآن نیز با خودرو فقط 10 زمان لازم خواهید داشت.

هتل آپارتمان جهان نما شیراز

 هتل آپارتمان جهان نما شیراز که یکی از هتل آپارتمان های شیراز است دارای سه ستاره می­باشد. برای رسیدن به این هتل باید راه میدان اطلسی و سپس بلوار هجرت را در پیش بگیرید. در خیابان جاوید هتل جهان نما را خواهید دید. ورودی هتل چندین پله دارد و سپس به لابی کوچک اما دلنشین هتل وارد خواهید شد. در هتل جهان نما می­توانید اتاق های دو تخته، انواع آپارتمان، سوئیتهای یک خوابه و دو خوابه با ظرفیت های مختلف را رزرو نمایید.

برای صرف غذایی خوشمزه می­توانید به رستوران هتل در طبقه اول بروید. صبحانه هتل نیز در همین سالن سرو می­شود. در طبقه همکف هتل نیز کافی شاپ دنج هتل قرار دارد. در هتل آپارتمان جهان نما در طبقه منفی 2 مجموعه آبی شامل استخر، سونا خشک و سونا بخار و اتاق ماساژ قرار گرفته است؛ که تجربه خوبی از تفریحی لذت بخش بعد از رسیدن به هتل محسوب می­شود. از دیگر امکانات هتل آپارتمان جهان نما شیراز می توان به خدمات خشکشویی، روم سرویس، تاکسی سرویس و پارکینگ اشاره کرد.

از ویژگی­های خوب این هتل دسترسی راحت به جاهای مهم و دیدنی شهر است. به عبارتی با رزرو هتل آپارتمان جهان نما می­توانید با خودرو و با طی زمانی پنج دقیقه­ای به دروازه قرآن، پارک آزادی و پایانه اتوبوسرانی کار اندیش بروید. علاوه بر این با اقامت در این هتل، با ده دقیقه پیاده روی به آرامگاه حافظ خواهید رسید.

هتل آپارتمان شمس شیراز

 هتل آپارتمان شمس شیراز که یکی دیگر از هتل آپارتمان های شیراز است، در دروازه اصفهان و ابتدای خیابان حافظ قرار دارد. هتل چندین پله در ورودی دارد. این هتل دو ستاره، با ارائه امکاناتی مناسب توانسته رضایت مسافران را جلب نماید. در این هتل می­توانید انواع آپارتمان­های یک خوابه، دو خوابه و سه خوابه را رزرو نمایید. گفتنی است؛ امکانات آشپزی در واحدهای هتل فراهم است و برخی واحدها بالکن اختصاصی دارند که در هنگام رزرو می­توانید این نکته را مد نظر قرار دهید.

رستوران هتل نیز در طبقه اول قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و بومی طبخ می­شود. کافی شاپ هتل نیز در لابی قرار دارد. اگر با خودرو سفر می­کنید، می­توانید خودرو خود را به پارکینگ سرپوشیده هتل بسپارید. از دیگر امکانات هتل آپارتمان شمس می توان به صندوق امانات، تاکسی سرویس، سالن بیلیارد، امکاناتی برای معلولین، روم سرویس، خشکشویی، دسترسی به اینترنت، خدمات تهیه بلیط، اشاره کرد.

 هتل آپارتمان شمس شیراز که یکی از بهترین هتل آپارتمان های شیراز است در نقطه مناسبی از شهر قرار گرفته است. به نحوی که با اقامت در این هتل برای رسیدن به بازار وکیل با استفاده از خودرو، مسیری 5 دقیقه ای را طی خواهید کرد. تا حافظیه و دروازه قرآن نیز فقط یک مسیر 10 دقیقه ای را طی خواهید نمود.

به پایان معرفی هتل آپارتمان های شیراز رسیدیم. گرچه باید گفت؛ هتل آپارتمان­های شیراز به این فهرست ختم

نمی­شود. اما امیدواریم که فهرست پیش رو بتواند در انتخاب اقامتگاهی مناسب در شیراز راهنمای خوبی برای شما باشد.

رزرواسیون هتل سیتا، اطلاعات مفیدی از جمله قیمت، امکانات، قوانین و تصاویر هتل­های مختلف را در دسترس قرار داده است. رزرو آنلاین و سریع را با سامانه سیتا تجربه نمایید. سیتا امکان رزرو هتل آپارتمان های شیراز را در اختیار شما قرار می­دهد.

منبع: فارس

کلیدواژه: هتل شیراز سفر شهر زیبا هتل آپارتمان های شیراز اقامت در این هتل برای رسیدن طبقه همکف دروازه قرآن روم سرویس دقیقه ای کافی شاپ سه ستاره دو تخته هتل نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  • یکخوابه‌های تهران قیامت به پا کردند! / رهن کامل آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر چند؟