Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: بسیج سازندگی سپاه آمادگی دارد برای رضایت مردم طرح های عمرانی زمین مانده و متوقف شده در مناطق روستایی و محروم را با سرعت اجرا کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ جلسه آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) بسیج سازندگی عصر شنبه در استانداری قزوین تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رستمعلی آتانی در این جسله اظهار داشت: برای خدمت به مردم نجیب استان آمادگی داریم با استفاده از همه امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی خود هرجا که نیاز بود وارد کار عمرانی شویم و خدمت کنیم.

وی افزود: هرگز خود را رقیب بخش خصوصی نمی دانیم بلکه هر طرحی که پیمانکاران به دلیل سختی مسیر و یا هزینه کم قادر به انجام آن نباشند بخاطر مردم ورود می کنیم و آن را اجرا خواهیم کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین تصریح کرد: تاکید جدی داریم هر تعهدی که مدیران می دهند باید به آن پایبند باشند و عمل کنند تا مردم بی اعتماد نشوند و ما نیز در سپاه به قول هایی که می دهیم عمل می کنیم.

سردار آتانی اظهارداشت: اجرای آبرسانی به روستاهای محروم و صعب العبور از طرح های سخت و مشکلی است که شاید مقرون به صرفه هم نباشد اما وظیفه داریم برای جلب رضایت مردم در آنها مشارکت کرده و اجرا کنیم تا مردم از آّب شرب بهداشتی برخوردار شوند.

وی بیان کرد: تجهیزات فنی و مهندسی سپاه را در اختیار بسیج سازندگی قرار می دهیم تا ساخت مجتمع های آبرسانی روستایی با سرعت به پایان برسد.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: همکاری مدیران دستگاههای اجرایی بسیار مطلوب است اما انتظار داریم این روحیه و تعامل به مجموعه همکاران دستگاهها نیز منتقل شد تا در زمان اجرا مانعی نداشته باشیم.

وی اظهارداشت: سرعت اجرای طرح های عمرانی در بسیج سازندگی را فدای کیفیت نخواهیم کرد و از دستگاههای اجرایی متولی درخواست می کنیم نظارت خود را بیشتر کنند تا همه طرحها با کیفیت بالا انجام شود و رضایت مردم را نیز کسب کند.

آتانی در خصوص اجرای طرح مسکن محرومان توسط سپاه نیز گفت: سهمیه استان یک هزار واحد تعیین شده که فعلا در فاز اول ساخت 100 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کلید خورده اما چون آورده کم بوده فقط عملیات ساخت 30 واحد انجام شده است.

وی افزود: در صورت تامین آورده اولیه بسیج سازندگی آمادگی دارد همه تعهدات حوزه مسکن را نیز بسرعت اجرا کند.

آتانی گفت: با همه توان پای کار هستیم تا دولت نجیب آقای رئیسی در عمل به تعهدات و وعده های خود مشکلی نداشته باشد و امیدواری مردم بیشتر شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه قزوین سردار آتانی بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • احیای ۲۶رشته قنات توسط بسیج سازندگی قزوین
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • سال گذشته بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کردیم
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم