Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@04:26:43 GMT

رکوردزنی قیمت خیار در فروردین ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۶۹۰۳

رکوردزنی قیمت خیار در فروردین ۱۴۰۱

در فروردین ۱۴۰۱ اقلامی نظیر خیار، گوجه فرنگی و شکر رکورد دار رشد ماهانه قیمت در کالا‌های خوراکی منتخب بوده اند. بررسی‌های مرکز آمار در این ماه تغییرات ۵۳ قلم کالا را در ادامه مورد ارزیابی قرار داده است. وضعیت تغییرات قیمت‌ها در سبد خوراکی‌های منتخب در فروردین ۱۴۰۱ در نقاط شهری منتشر شده و روایت این نهاد از تغییرات قیمت‌ها به شرح زیر بوده است:

نان و غلات:

در این گروه، اقلام "شیرینی خشک" با ٥,١ درصد، " برنج ایرانی درجه یک " با ٢.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٢ درصد و " برنج خارجی درجه یک " با ١.٩ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها:

در این گروه، اقلام "گوشت گوسفند" با ٧,٦ درصد، "گوشت گاو یا گوساله" با ٤.٨ درصد و "مرغ ماشینی" با ٣.٤ درصد بیشترین بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "تخم مرغ ماشینی" با ٤,٣ درصد و " ماست پاستوریزه " با ١.٦ درصد بوده است.

میوه و خشکبار:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " سیب " با ٦,١ درصد، " لیموترش" و "انار" با ٤.٤ درصد می ­باشد.

سبزیجات و حبوبات:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " گوجه فرنگی " با ٢٧,٦ درصد، "خیار" با ١١.٤ درصد و " بادمجان " با ٧.٣ درصد می­ باشد. همچنین در این گروه " فلفل دلمه‌ای " با ٥.٢- درصد بیشترین کاهش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته اند.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "شکر" با ١٠,٠ درصد و "قند " با ٩.٨ درصد می ­باشد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قیمت شکر قیمت خوراکی ها قیمت گوجه فرنگی قیمت خیار قیمت خوراکی های منتخب بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید

به گزارش خبرگزاری مهر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۹ درصد رشد کرد و به ۶۳ هزار و ۸۲۲.۸۰ دلار معامله شد البته قیمت برترین ارز رمزنگاری دیجیتال جهان، نسبت به هفته گذشته ۱.۹۵ درصد کاهش یافته است.

به نقل از کریپتو، قیمت اتریوم، دومین توکن محبوب، نسبت به دیروز ۵.۶۴ درصد افزایش یافته است و نسبت به هفته گذشته ۳.۸۳ درصد صعود ثبت کرد. ارزش بازار اتریوم اکنون ۴۰۲.۷۴ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۸ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۸۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۵۲ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۹۵ میلیارد دلار است که ۱۸.۷۵ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۵۳ میلیارد دلار است که ۸.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۲۷ میلیارد دلار است که ۸۹.۰۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6090696 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • پیش‌بینی تازه درباره قیمت ارز، طلا، مسکن و خودرو
  • مبلغ وام ازدواج سال ۱۴۰۳ اعلام شد + جزییات
  • افزایش بی‌سابقه؛ رشد ۴۲ درصدی اجاره‌بها در فروردین ۱۴۰۳
  • شروع سال جدید با کاهش نرخ تورم در استان آذربایجان شرقی
  • افزایش ۱۰ درصدی تعداد تشکل های کارگری و کار فرمایی در گلستان
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • رشد 42 درصدی اجاره خانه در فروردین 1403/ این افزایش در مقایسه با سال های گذشته بی نظیر است
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته