Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@04:15:27 GMT

با جدیدترین ترندهای چیدمان منزل آشنا شوید

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۷۵۱۶

با جدیدترین ترندهای چیدمان منزل آشنا شوید

 

پذیرایی مهم‌ترین قسمت هر خانه است؛ چرا که مهمان‌ها و ساکنین خانه بیشتر وقت خود را در این قسمت  می‌گذرانند. هرساله ترندها و روش‌های جدید و جذابی برای چیدمان منزل به وجود می‌آید که برخی از آن‌ها می‌توانند سالن پذیرایی شما را دگرگون کنند. از مهم‌ترین وسایلی که در چیدمان سالن پذیرایی تاثیرگذار هستند، آباژور، آینه و لوستر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب با بهترین ترندهای چیدمان سالن پذیرایی با استفاده از آینه، آباژور و لوستر آشنا می‌شویم.

بهترین روش چیدمان پذیرایی در سال 2022

طی سال‌های اخیر، استفاده از روش‌های مدرن و مینیمال در تزئین دکوراسیون داخلی بسیار رایج شده است. در سال 2022 نیز شما می‌توانید با استفاده از این سبک دکوراسیون داخلی، سالن پذیرایی خود را به بهترین و زیباترین شکل ممکن تزئین کنید. برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی طبق ترندهای روز، باید به نکاتی مانند میزان نور سالن پذیرایی، رنگ دیوارها، متراژ و پوشش کف آن توجه داشت؛ چرا که برای بهترین نتیجه باید تمام اجزای سالن پذیرایی با یکدیگر تناسب داشته باشند.

بهترین روش چیدمان سالن پذیرایی در سال 2022، انتخاب تمام اجزای سالن با تشابه رنگی است. رنگ تمام لوازم خانه شما باید در یک پالت رنگی قرار بگیرد. پالت رنگی به گروهی از رنگ‌ها گفته می‌شود که با یکدیگر تناسب و تشابه زیادی دارند و ترکیب آن‌ها بسیار جذاب است. رنگ وسایلی مانند آباژور، فرش، آینه و مبل باید با رنگ دیوارها و سقف خانه تناسب داشته باشند. همچنین طبق ترند سال 2022 باید از لوازم بسیار کمی برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی استفاده کرد. یکی دیگر از نکات مهم، استفاده از نور آباژورها و لوسترها برای روشنایی منزل است.

چیدمان آینه در پذیرایی؛ فضای پذیرایی را دلباز کنید

آینه کنسول یکی از اجزای مهم در خانه تمام ایرانیان است. در جهیزیه بسیاری از خانم‌ها آینه کنسول وجود دارد؛ به همین علت در تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی از این آیتم دکوراتیو باید استفاده کرد. اگر به دنبال خرید آینه کنسول هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم انواع مدرن و ساده این آینه‌ها را خریداری کنید؛ چرا که همان‌طور که عنوان شد طبق ترند سال‌های اخیر، تزئین دکوراسیون داخلی به سمت استفاده از لوازم‌خانگی مدرن و ساده رفته است.

آینه‌های کنسول ساده و مدرن می‌توانند علاوه‌بر حفظ اصالت منزل شما، ظاهری مدرن به آن ببخشند.

آینه کنسول باید در قسمتی از سالن پذیرایی قرار گیرد که علاوه‌بر کارایی، باعث افزایش زیبایی دکوراسیون این سالن نیز شود. بهترین قسمت برای قرارگیری آینه کنسول، در نزدیکی درب سالن ورودی است تا مهمان‌ها با ورود به خانه توجه خود را به زیبایی این وسیله معطوف کنند.

با استفاده از آباژور دکوراسیون پذیرایی خود را مدرن کنید

یکی از بهترین وسیله‌ها برای دکوراسیون و نورپردازی سالن پذیرایی، آباژور است. شما با آباژور می‌توانید علاوه‌بر نورپردازی، دکوراسیون سالن پذیرایی خود را نیز تزئین کنید. در سال‌های اخیر، آباژورهایی مدرن و زیبا به بازار عرضه شده‌اند که طراحی زیبایی داشته و شید‌های مورداستفاده در آن‌ها بسیار نوآورانه طراحی شده‌اند. اگر به دنبال خرید آباژور هستید، به شما پیشنهاد می‌کنید به دنبال آباژورهایی بروید که ظاهری مدرن و پخش نوری ملایم داشته باشند.

بهترین مکان برای قرارگیری آباژورها در سالن پذیرایی، در گوشه‌های سالن پذیرایی است؛ چرا که در این قسمت‌ها نور ساطع شده از آباژور به زیبایی روی دیوار پخش می‌شود. همان‌طور که عنوان شد باید از آباژورهایی استفاده کرد که نور ملایمی دارند؛ چرا که در ترند 2022، نورپردازی سالن پذیرایی بسیار ملایم است.

نورپردازی دکوراسیون پذیرایی با لوستر؛ کلاسیک و مدرن!

یکی از بهترین و زیباترین لوازم دکوراتیو سالن پذیرایی، لوتر است. لوستر در طراحی داخلی یک آیتم دکوری کلاسیک به‌شمار می‌آید اما در سال‌های اخیر لوسترهای بسیار مدرنی ساخته شده‌اند که ظاهر بسیار مدرن و مینیمالی دارند. در هنگام خرید لوستر باید تناسب بین سبک طراحی آن با سبک طراحی خانه خود توجه داشته باشید.

در سالن‌های پذیرایی، طبق ترند 2022 بیشتر از لوسترهای فانتزی و کوچک استفاده می‌شود؛ چرا که همان‌طور که عنوان شد در سالن پذیرایی نیازی به نور شدید نیست و لوسترها بیشتر جنبه تزئینی دارند. باید اشاره کرد که لوستر موردنظر شما نباید از طول ارتفاع زیادی داشته باشد؛ چرا که این سبک طراحی دیگر منسوخ شده است.

با آینه، آباژور و لوستر به‌راحتی دکوراسیون سالن پذیرایی خود را متحول کنید

طبق ترند سال 2022 برای تزئین دکوراسیون سالن پذیرایی فقط می‌توان از وسایل محدودی مانند لوستر، آباژور، مبل و آینه برای تزئین دکوراسیون این فضا استفاده کرد. با رعایت برخی نکات و توجه به سبک طراحی این لوازم می‌توانید دکوراسیون سالن پذیرایی خود را متحول کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: چیدمان منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پذیرایی عجیب از مشتریان مانند حیوانات در یک رستوران لاکچری!
  • طرح یک شرکت آمریکایی برای نصب آینه در فضا برای تولید انرژی خورشیدی
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • چگونه یک تخت خواب دنج برای چیدمان رویایی بسازیم
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر