Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، مسعود الماسی پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه های استان کردستان، اظهار کرد: به همت فرمانداری، بخشداری مرکزی، شهرداری، شورای اسلامی، دهیاری و با حمایت پایگاه میراث جهانی هورامان و حوزه هنری انقلاب اسلامی  جشن بزرگ رمضان به مناسبت عید سعید فطر با هنرنمایی هزار دف‌نواز روز چهارشنبه 14 اردیبهشت ماه در روستای پالنگان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان کامیاران به ظرفیت‌های پالنگان برای میزبانی این رویداد فرهنگی گریزی زد و افزود: منظر تاریخی روستا و بافت بکر پلکانی آن، پالنگان را به یکی از مقاصد گردشگرپذیر میراث جهانی هورامان تبدیل کرده است.

الماسی با بیان اینکه در برگزاری جشن بزرگ رمضان پالنگان از تجارب حوزه هنری و حمایت‌های ارزشمند پایگاه میراث جهانی هورامان بهره مند می‌شویم، گفت: پالنگان در این روز میزبان جمعی از مدیران، مفاخر، روحانیون و علمای منطقه کردستان خواهد بود.

فرماندار شهرستان کامیاران افزود: این جشن با حضور گروه‌های برتر موسیقی کردستان و کرمانشاه با اجرای گروه دف نوازی و تنبور نوازی زمینه رونق گردشگری رویدادمحور را در منطقه فراهم می‌کند.

وی معرفی ظرفیت‌های دینی و عرفان نهفته در فرهنگ مردم هورامان را از دیگر محورهای جشن هزار دف پالنگان عنوان کرد و گفت: با همراهی صداوسیما و رسانه های داخلی و خارجی تلاش می کنیم بازتاب خوبی از این رویداد داشته باشیم.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عید سعید فطر روستای پالنگان جشن بزرگ رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۷۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم

این بار سامانه بارشی استان‌های شرق و جنوب کشور را نیز در برگرفت. شدت بارش‌ها به قدری است که شهروندان در جنوب کشور با سیل دست و پنجه نرم می‌کنند. استان خراسان جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نبود و روستا‌ها و شهر‌های این استان با بارش باران بهاری همراه شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از بارش باران در روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان جنوبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ضرورت بازنگری حریم عمارت خسروآباد سنندج
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • کرمان میزبان جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی است
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • ۳۲۰۰مترمربع از معابر روستای ابیانه سنگ‌فرش شد
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • اردبیل فردا میزبان دومین جشنواره بین‌المللی عشایر است
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم