Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@09:37:06 GMT

شبکه سازی نیکوکاری در مساجد تقویت می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۳۳۲

شبکه سازی نیکوکاری در مساجد تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله آسوده شامگاه شنبه در آئین افتتاح همزمان ۳۰۰ مرکز خیریه به محوریت مساجد مازندران در مرکز خیریه آل طاها آمل افزود: ایجاد ۴۸۰ مرکز نیکوکاری که رویکرد اصلی اون معتمد و محله محور در مازندران در چند سال اخیر راه اندازی شده و مردم با کمک و مشارکت خودشان نقش محوری دارند، نمونه کامل و الگوی مناسبی از شفافیت کامل در کمک از سوی مردم به نیازمندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خیر و احسان مردمی است و این اقدامات خیر مردم است و دولتی نیست.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی از انسجام بخشی و شبکه سازی ومدل ایجاد مراکز خیریه نیکوکاری در مازندران تمجید کرد و گفت: ایجاد این مدل از شکل گیری و راه اندازی مراکز خیریه نیکوکاری باید در کل کشور توسعه داده شود.

آسوده افزود: پایه گذاری اولیه و نهادسازی مراکز خیریه از گذشته‌ها در مساجد بوده که اکنون نیز با همین رویکرد این مراکز به عنوان گروه مردم پایه، مسجد محور و امام راهور باید جریان سازی شود.

وی افزود: جریان سازی کار خیر را باید به سمت مسجد ببریم و مردم باید بدانند که گره و مشکلات از مسیر مساجد رفع خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: امروز مردم به لحاظ اقتصادی و معیشتی در تنگناها هستند و باید با توسل به فعالیت‌های مسجدی در جهت رفع محرومیت‌های مردم در محلات تلاش کنیم.

کد خبر 5479880

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی آمل روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس روز قدس بوشهر کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی آمار کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به رابطه مستقیم تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم گفت: بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سیداحمد عبودتیان، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در نشست با فرمانداران و دستیاران مردمی‌سازی فرمانداران استان کرمان که با موضوع تبیین شعار سال ۱۴۰۳ برگزار شد، اظهار کرد: تولید فصل مشترک تمام صاحب‌نظران حوزه اقتصاد و مهمترین محور در چرخه اقتصادی است.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی به مسئله تولید افزود: تولید با تمام رده‌های سنی در ارتباط است، همچنین تولید با ارزش پول ملی، مهار تورم، اشتغال و درآمد مردم رابطه مستقیمی دارد و بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه کشور با عقب‌ماندگی ۱۰ ساله و رکود مواجه است و جهش با حضور مردم محقق می‌شود، تأکید کرد: با سرمایه‌های خُرد امکان مردمی‌سازی وجود دارد و در صورت خسارت نیز آسیب‌ها کمتر است، باید الگوهای موفق را نشان دهیم تا مردم بدانند چه اقدامات ارزشمندی می‌توانند انجام دهند.

کد خبر 748736

دیگر خبرها

  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت