Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@06:07:01 GMT

رصد بازار خودرو/شاهین 1401؛ 20 میلیون‌تومان گران‌تر از 1400

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۶۴۷

رصد بازار خودرو/شاهین 1401؛ 20 میلیون‌تومان گران‌تر از 1400

 رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که با تداوم روند صعودی نرخ دلار و افزایش بیش از 200 تومانی آن در بازار امروز شاهد افزایش قیمت سایپایی ها در بازار بوده ایم. رشد قیمت محصولات سایپا در حالی رقم خورد که با خبر اعلام شده در خصوص فراهم شدن زمینه واردات خودرو تصور می شد که قیمت ها کاهشی شود،‌اما به گفته فعالان بازار خودرو بی اعتمادی ایجاد شده نسبت به اخبار واردات خودرو موجب شده تا بازار توجهی به این خبر فعلا نشان ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که این امر موجب شده تا بازار خودرو با نگاهی به دلار حرکت کند.

از سوی دیگر شکل انتظاری که بازار به خود گرفته موجب شده تا به گفته فعالان بازار خودرو،‌ خریداران بیش از پیش از بازار فاصله گیرند و تمایلی برای ورود به بازار مبادلات خودرو از خود نشان ندهند. در این خصوص فعالان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» اشاره کرد.

امروز در کنار قیمت شاهین مدل 1401 در بازار شاهد افزایش قیمت «کوییکR »، «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار بوده ایم.

 سایپا امروز قیمت «شاهین» مدل 1401 را 375 میلیون تومان اعلام کرد. از سوی دیگر بر اساس ارزیابی بازار امروز «کوییک R» رشدی پنج میلیونی در بازار داشت و 228 میلیون تومانی قیمت گذاری شد. اما قیمت «کوییک معمولی» هم با افزایش 2 میلیون تومانی در بازار 217 میلیون تومان قیمت خورد. اما خانواده تیبا امروز بدون تغییر در بازار عرضه شد و بر این اساس «تیبا 2 معمولی» 209 میلیون تومان به فروش رفت و «تیبا صندوقدار» هم در بازار 202 میلیون تومانی شد. رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» افزایشی 4 میلیونی داشت و در بازار 213 میلیون تومان دست به دست شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع خودرو‌های شرکت مرسدس بنز در بازار ایران را در جدول زیر مشاهده نمایید. 

منبع: اقتصاد ۲۴

tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳