Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:53:14 GMT

جاری شدن سیل در مشگین شهر/ بیش از ۸۵۰ گوسفند تلف شد+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۰۸۶۹۹

جاری شدن سیل در مشگین شهر/ بیش از ۸۵۰ گوسفند تلف شد+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

رییس اداره امور آب مشگین شهراز جاری شدن سیل در این شهرستان و تلف شدن ۸۵۰ رأس گوسفند در این حادثه خبر داد.

به گزارش مشرق، شامگاه امروز بارندگی شدید در شهرستان مشگین شهر موجب جاری شدن سیلاب و خسارت به مزارع و تاسیسات کشاورزی شد.

گروه‌های امدادی ادارات مختلف و اهالی روستاهای همجوار، بلافاصله به یاری دامداران شتافته و توانستند تعدادی از گوسفندان را از بین گل و لای نجات دهند، اما با این حال بیشتر گوسفندان تلف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان فرجی، رییس امور آب شهرستان مشگین شهر اظهارکرد: بارش بیش از ۵۰ میلی‌متر باران طی شامگاه امروز، رودخانه‌ قره سو طغیان نمود.

وی افزود: در مسیل‌های آل محمدلو، صاحب دیوان،گوده کهریز و یوسف خان کندی سیلابی با دبی بیش از ۳۵ متر مکعب در ثانیه جاری شده و خسارات جدی به اراضی کشاورزی وارد کرد.

رییس امور آب مشگین شهر بیان کرد: این سیلاب ضمن خسارت به شبکه پایاب احمد بیگلو و ۵ سایت پرورش ماهی، باعث تلف شدن ۸۵۰ گوسفند در مسیل آل محمدلو نیز شد.

یکی از دامداران در خصوص لحظه وقوع سیل به خبرنگار فارس اظهار داشت: با گله گوسفندان در منطقه یازداق در حال حرکت به سمت چراگاه بودیم که ناگهان با سیل شدیدی غافلگیر شدیم.

وی تصریح کرد: تعداد گوسفندان بیش از یک هزار رأس بود که متاسفانه سیل حدود ۸۵۰ گوسفند را با خود برد و از این تعداد، فقط حدود ۶۰۰ گوسفند بیمه شده بودند.

این دامدار خسارت دیده گفت: بلافاصله سرنشینان خودروهای عبوری و اهالی به کمک ما آمدند و اکیپ‌های امدادی نیز در اسرع وقت در محل حضور پیدا کرده و در نهایت موفق به نجات تعدادی از گوسفندان شدیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت سیل تلف شدن گوسفندان مشرق سیلاب خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۰۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 750624

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • رکورد ایران در دسته ۷۶ کیلوگرم به بانوی مشگین شهری رسید
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • فروش بره تودلی در تهران قدیم و جنجال در مجلس شورای ملی
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • تلف شدن ۵۰ راس گوسفند عشایر در اثر رعد و برق
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد